اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس آذربایجان غربی اعلام کرد:

افتتاح 261 کلاس درس در آذربایجان غربی

خبرگزاری فارس: مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس آذربایجان غربی گفت: همزمان با بازگشایی مدارس 261 کلاس درس در استان افتتاح می‌شود.

افتتاح 261 کلاس درس در آذربایجان غربی
به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، فریبرز اسمعیل‌زاده شنبه شب در جلسه شورای آموزش و پرورش آذربایجان غربی که در سالن جلسات حوزه استانداری آذربایجان غربی تشکیل شد، اظهار داشت: این میزان کلاس درس با 30 میلیارد تومان اعتبار توسط اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس آذربایجان غربی و خیران مدرسه‌ساز استان در هفته نخست مهر ماه امسال افتتاح می‌شوند.
وی تصریح کرد: در احداث این کلاس‌های درس تلاش شده کلاس‌ها در مهر ماه برای استفاده دانش‌آموزان مورد بهره‌برداری قرار گیرند.
این مسئول افزود: تمام شهرداری‌ها در مورد لکه‌گیری معابر منتهی به مدارس، خط‌کشی معابر مقابل مدارس، شستشوی خیابان‌ها اقدامات لازم را انجام دهند.
اسمعیل‌زاده با اشاره به تجلیل از خیران مدرسه‌ساز و خانواده خیران مدرسه‌ساز، خاطرنشان کرد: با توجه به اهمیت خیران مدرسه‌ساز روزی به نام تجهیز و نوسازی مدارس اختصاص یافته است که در این روز از خیران مدرسه‌ساز طی مراسمی در مدارسی که خیران احداث کرده‌اند تجلیل می‌شود.
این مسئول اضافه کرد: خیران مدرسه‌ساز نقش موثری در احداث مدارس بر عهده دارند و لازم است از زحمات آنها در احداث مدارس قدردانی شود.
وی با اشاره به تنوع برنامه‌های هفته مهر، اعلام کرد: برنامه‌های هفته مهر باید پربارتر از سال‌های گذشته باشد.
این مسئول با اشاره به نقاشی و رنگ‌‌آمیزی دیوارهای مدارس توسط شهرداری ارومیه، گفت: در نقاشی دیوارهای مدارس به جنسیت دانش‌آموزانی که در مدارس تحصیل می‌کند و سن دانش‌آموزان توجه شود.
مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس آذربایجان غربی ادامه داد: شاداب‌سازی مدارس از طریق این رنگ‌‌آمیزی‌ها بسیار موثر است و نوسازی و احداث کلاس‌های درس نیز این موضوع مورد توجه قرار می‌گیرد.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول