اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با بازگشایی مدارس؛

240 کلاس درس در چهارمحال و بختیاری بهره‌برداری می‎شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس چهارمحال و بختیاری گفت: همزمان با بازگشایی مدارس تعداد 37 پروژه آموزشی در قالب 240 کلاس درس جدید و دو باب سالن چند منظوره در این استان به بهره‌برداری می‌رسد.

240 کلاس درس در چهارمحال و بختیاری بهره‌برداری می‎شود
ابوالقاسم علیاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس گفت: برای بهره‌برداری از این میزان فضای آموزشی در چهارمحال و بختیاری بیش از 120 میلیارد ریال هزینه شده است.
وی افزود: در احداث این کلاس‌های درس تلاش شده کلاس‌ها در مهر ماه برای استفاده دانش‌آموزان مورد بهره‌برداری قرار گیرند.
علیاری تصریح کرد: توزیع مناسب فضاهای آموزشی در سطح این استان به‌ویژه روستا می‌تواند در بهبود روند تعلیم و تربیت تاثیر بسزایی داشته باشد.
مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس چهارمحال و بختیاری ادامه داد: شاداب‌سازی مدارس از طریق این رنگ‌‌آمیزی‌ها بسیار موثر است و نوسازی و احداث کلاس‌های درس نیز این موضوع مورد توجه قرار می‌گیرد.
وی با اشاره به نقش خیران مدرسه‌ساز و خانواده خیران مدرسه‌ساز، خاطرنشان کرد: خیران مدرسه‌ساز نقش موثری در احداث مدارس بر عهده دارند و لازم است از زحمات آنها در احداث مدارس قدردانی شود.
علیاری شرکت خیرین مدرسه‌ساز در امر خداپسندانه مدرسه‌سازی در این استان را بسیار مطلوب ارزیابی کرد و گفت: با مشارکت خیران مدرسه‎ساز تعداد پنج پروژه آموزشی با اعتباری افزون بر 10 میلیارد ریال در این استان احداث شده است.
وی همچنین از افتتاح سه پروژه ورزشی در ابتدای مهر ماه سال جاری در این استان خبر داد و گفت: این سه سالن ورزشی با اعتباری معادل 12 میلیارد ریال همزمان با مهر ماه جاری در این استان به ‌بهره‌برداری خواهد رسید.
علیاری افزود: مقاوم‌سازی 41 مدرسه در این استان از دیگر پروژه‌های بهره‌برداری شده در این استان است که همزمان با مهر ماه جاری تحویل آموزش و پرورش استان خواهد شد.
وی اضافه کرد: این تعداد پروژه آموزشی با اعتباری افزون بر 22 میلیارد ریال تکمیل و آماده‌سازی شده است.
مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس چهارمحال و بختیاری همچنین با بیان اینکه پس از انقلاب اسلامی در چهارمحال و بختیاری تحولی عظیم در بخش مدرسه‌سازی اتفاق افتاد، افزود: دولت نهم و دهم در این میان بیشترین نقش را ایفا کرد.
وی ادامه داد: اعتبارات ساخت و توسعه مدارس چهارمحال و بختیاری در مدت فعالیت دولت نهم و دهم با افزایش خوبی همراه بود.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول