اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان خبر داد:

بهره‌مندی 17 هزار زنجانی از کلاس‌های اوقات فراغت

خبرگزاری فارس: مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان از بهره‌مندی 17 هزار و 500 نفر از کلاس‌های اوقات فراغت کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان خبر داد.

بهره‌مندی 17 هزار زنجانی از کلاس‌های اوقات فراغت
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، مرتضی مقدمی در مراسم اختتامیه کلاس‌های تابستانی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان اظهار داشت: اوقات فراغت بهترین فرصت برای متعالی کردن روح انسان است.
وی با بیان اینکه برگزاری کلاس‌های اوقات فراغت فرصت مناسبی برای نوجوانان و جوانان است که می‌توان از این فرصت برای آشنایی بیشتر با قرآن استفاده کرد.
مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان آشنایی جوانان با قرآن را از اهداف تشکیل کلاس‌های اوقات فراغت عنوان کرد و افزود: تشکیل کلاس‌های قرآنی از اولویت‌های کانون‌ها است که به این امر توجه ویژه می‌شود.
وی از برگزاری هفت محفل انس قرآنی از سوی دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد در ماه مبارک رمضان خبر داد و افزود: در هر شهرستان یک محفل انس با قرآن برگزار شد.
مقدمی با بیان اینکه 800 عامل اجرایی در تشکیل کلاس‌های اوقات فراغت کانون‌ها با دبیرخانه همکاری داشتند، افزود: 700 کلاس آموزشی برای اعضای کانون در تابستان برگزار شد.
وی بیان داشت: 20 عنوان کلاس آموزشی در اوقات فراغت برای اعضای کانون‌های فرهنگی و هنری برگزار شد.
مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان از توزیع 200 دوره همراه تفسیر دوجلدی به ائمه جمعه خبر داد و گفت: به ازای هر کانون 2 میلیون ریال به کانون‌ها داده شد.
وی از برگزاری جشنواره مدها متان در سال جاری در زنجان خبر داد و گفت: مرحله کشوری این جشنواره در زنجان برگزار می‌شود که باید با همکاری همه دستگاه‌های ذیربط در برگزاری هرچه مطلوبتر آن تلاش کرد.
انتهای پیام/ل30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول