اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته دفاع مقدس صورت میگیرد؛

برگزاری نمایشگاه عکس میراث عاشوراییان در زنجان

خبرگزاری فارس: مسئول امور فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی استان زنجان گفت: به منظور بزرگداشت هفته دفاع مقدس نمایشگاه میراث عاشورائیان در در موزه صنایع دستی زنجان برگزار می‌شود.

برگزاری نمایشگاه عکس میراث عاشوراییان در زنجان
میکاییل موسوی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: سازمان میراث فرهنگی استان زنجان در هفته دفاع مقدس برنامه‌های مختلفی را در استان برگزار می‌کند.
وی درباره موضوع عکس‌های ارائه شده در نمایشگاه میراث عاشورائیان گفت: عکس‌ها و تصاویر ارائه شده در این نمایشگاه مربوط به حضور رزمندگان زنجانی در هشت سال دفاع مقدس است.
وی در مورد اهداف برگزاری این نمایشگاه خاطر نشان کرد: برگزاری این چنین نمایشگاه‌هایی سبب آشنایی مردم و به ویژه نسل جوان با رشادت‌ها و از خود گذشتگی‌های ایثارگران و رزمندگان می‌شود.
موسوی تاکید کرد: این نمایشگاه روز اول مهر همزمان با شروع هفته دفاع مقدس در ساختمان دارایی (موزه صنایع دستی) استان زنجان افتتاح می‌شود.
وی در مورد طول برگزاری این نمایشگاه افزود: این نمایشگاه در طول هفته دفاع مقدس  دایر است.
مسئول امور فرهنگی میراث فرهنگی استان زنجان تصریح کرد: از جمله برنامه‌های سازمان میراث فرهنگی استان زنجان در هفته دفاع مقدس تجلیل از ایثارگران سازمان میراث فرهنگی استان زنجان است.
موسوی اضافه کرد: رایگان بودن بازدید از موزه‌های استان برای خانواده‌های ایثارگران استان با ارائه کارت ایثارگری از دیگر برنامه‌های ویژه هفته دفاع مقدس استان است.
وی همچنین به برگزاری جشنواره آش در 29 شهریور در استان زنجان اشاره کرد و گفت: اختتامیه این جشنواره در هفته دفاع مقدس برگزار می‌شود.
انتهای پیام/ل30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول