اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل تعاونی مسکن مهر شهرری:

اکثر مسکن مهر ری خودمالکی است

خبرگزاری فارس: مدیرعامل تعاونی مسکن مهر شهرری با اشاره به مزایای مسکن مهر خودمالکی گفت: اکثر مسکن مهر ری خودمالکی است.

اکثر مسکن مهر ری خودمالکی است
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، شامگاه چهارشنبه حسین انصاری در همایش تعاونگران شهرستان ری در تالار ستاره ری شهرری با اشاره به دیر تحویل دادن زمین‌ها به تعاونی مسکن مهر گفت: مسکن مهر شهرستان ری در سال 1386 پایه‌گذاری شد و به دلیل کمبود و حتی نداشتن زمین یک فرآیند کاملا طولانی را طی کرد و  در نهایت در اواسط سال 89 با واگذاری زمین به تعاونی مسکن مهر ساخت مسکن مهر در این شهرستان آغاز شد.
مدیرعامل تعاونی مسکن مهر شهرری با اشاره به پیشرفت پروژه‌های مسکن مهر در شهرستان ری افزود: با وجود دیر تحویل گرفتن زمین برای ساخت مسکن مهر، خوشبختانه ساخت مسکن پیشرفت خوبی داشته است و اکثر اعضای شرکت تعاونی مسکن مهر در ری خودمالکی است.
وی در ادامه در تشریح مزایای مسکن مهر خودمالکی بیان داشت: مسکن مهر خود مالکی به این صورت است که براساس بستن قرارداد با مالک، عرصه و اعیان هر دو به نام اعضا میشود و این در حالی است که در طرح مسکن مهر 99 ساله روند این‌گونه نیست.
رئیس اداره تعاون شهرستان ری نیز در ابتدای این همایش ضمن بیان گزارشی از عملکرد این اداره در ارتباط با فعالیت‌های بخش مسکن اداره تعاون اظهار داشت: فعالیت بخش تعاون در شهرستان ری در زمینه مسکن شامل دو بخش تعاونی‌های مسکن کارمندی و کارگری و بخش مسکن مهر است.
جعفر باقری گفت: اداره تعاون شهرستان ری با دارا بودن بیش از 70 تعاونی مسکن سهم عمده‌ای در تامین مسکن مورد نیاز افراد فاقد مسکن در سطح شهرستان دارد.
رئیس اداره تعاون شهرستان ری تصریح کرد: از این تعداد بیش از 50 شرکت تعاونی در قالب تعاونی‌های مسکن کارمندی و کارگری در ادارات و کارخانه‌های مختلف مشغول به فعالیت هستند.
مدیرعامل تعاونی کیک و کلوچه عرش ایرانیان در ادامه این همایش با طی سخنانی در ارتباط با مشکلات تعاونی‌ها گفت: براساس گفته دولت کارخانه‌ای که نیرو استخدام کند از معافیت پرداخت بیمه برخوردار میشود.
رحیم مصفا افزود: این روند در صورتی است که برای گرفتن نیرو کارخانه مدنظر باید به اداره کار و امور اجتماعی مراجعه کند که متاسفانه فرد معرفی شده تخصص لازم در آن حرفه را ندارند
مدیرعامل تعاونی کیک و کلوچه عرش ایرانیان در پایان خواستار تشکیل کارگروهی در اداره تعاون مبنی بر شناخت زیر مجموعه تعاونیهای شهرستان شد.
‌انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول