اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم خرم‌آباد در مجلس:

ادغام تعاون به وزارتخانه‌های دیگر صلاح نبود

خبرگزاری فارس: نماینده مردم خرم‌آباد و دوره چگنی در مجلس گفت: ادغام تعاون به وزارتخانه‌های دیگر به صلاح نبود.

ادغام تعاون به وزارتخانه‌های دیگر صلاح نبود
به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، رضا رحیمینسب ظهر امروز در ششمین جشنواره استانی تعاونیهای برتر استان لرستان در خرم‌آباد با بیان اینکه به عنوان یک نماینده مردم در مجلس با طرح ادغام تعاون به وزارت کار و رفاه مخالف بودم و هستم زیرا تعاون ریشه در عمر بشریت دارد، اظهار داشت: تعاون را باید هم‌زاد با بشر و عمرش را با بشر برابر و حتی قبل از تمدن دانست.
نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: عدالت و پیشرفت جامعه در سایه تعاون امکان‌پذیر است و جزو با تعاون نمی‌توانیم به عدالت و پیشرفت برسیم.
وی افزود: نباید بگذاریم نام تعاون در وزارتخانه‌های کار و رفاه حذف شود، و تعاون تحت الشعاع قرار گیرد، پس باید مواظب تعاون باشیم.
رحیمی‌نسب گفت: انسان در نخستین مراحل تکامل زندگی زمانی که از احساس تنهایی خسته شد به امر تعاون پیبرد و وجود آن را امری ضروری برای ادامه زندگی دانست.
نماینده مردم خرم‌آباد در مجلس گفت: گستره تعاون به میزان همه ساختارها تلقی میشود و باید به اهمیت آن پیبرد و در سایه همین امر میتوان به عدالت و پیشرفت در جامعه رسید.
وی اظهار داشت: با تلاش مسئولان و تعاونیها میتوان کار و رفاه را به دنبال تعاون به کار گرفت.
رحیمی‌نسب عامل توسعه نیافتن لرستان در زمینه اقتصاد را بانک‌ها دانست و اظهار داشت: همچنین در این زمینه بانکها و مسئولان باید به ترویج فرهنگ کار و تعاون کمک کنند تا زمینه اشتغال برای افراد جامعه فراهم شود.
نائب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: بانک‌ها عامل اصلی رکود اقتصادی لرستان و حتی کشور هستند و تا زمانی که ذهنیت‌های غلط تغییر نکنند ما نیز این مشکل را داریم.
وی بهره‌مندی و استفاده از طایفه و عشیره برای تعاون را یک امر ضروری و مثبت دانست و گفت: در لرستان در زمینه تعاون باید از این فرصت استفاده شود.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول