اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره شعب بانک توسعه تعاون در همدان؛

همدان 9 شعبه فعال در بانک توسعه تعاون دارد

خبرگزاری فارس: رئیس اداره شعب بانک توسعه تعاون در همدان گفت: در حال حاضر تعداد 9 شعب فعال بانک توسعه تعاون در سطح استان همدان فعال است.

همدان 9 شعبه فعال در بانک توسعه تعاون دارد
علی هاتفی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان با تبریک هفته تعاون اظهار داشت: تعاون عامل وحدت و ضامن خودکفایی و عدالت اقتصادی است که لازم است خانواده بخش تعاون برای ایجاد اشتغال پایدار تمام ظرفیت‌های خود را در راستای برنامه‌های نظام اسلامی به کار گیرند.
وی ضمن استقبال از تشکیل وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی آن را فرصتی مناسب برای هم‌افزایی و ایجاد ظرفیت‌های جدید در زمینه نیل به اهداف قانون اساسی همچون عدالت اقتصادی و اجتماعی و زمینه‌سازی برای ایجاد اشتغال جدید و حفظ اشتغال موجود قلمداد کرد.
رئیس شعب بانک توسعه تعاون استان همدان ادامه داد: بانک توسعه تعاون می‌تواند از ظرفیت ایجاد شده به عنوان یک سازوکار مناسب استفاده کند و با بهره‌گیری از امکاناتی که این بانک به وسیله آنها تجهیز شده و سایر توانمندی‌های موجود به بهترین وجه اهداف پیش رو انجام دهد.
وی در بخش دیگری از سخنانش تعداد شعب فعال بانک توسعه تعاون در سطح استان را 9 شعبه ذکر کرد و افزود: سعی مسئولان بانک بر این است که در تمام شهرستان‌هایی که دارای فرمانداری هستند شعبه بانک دایر و به فعالان بخش تعاون ارائه خدمات کند.
هاتفی روند جذب سپرده‌های بانک توسعه تعاون در استان را مطلوب ارزیابی کرد و ادامه داد: این اداره شعب با تحقق 104 درصدی برنامه‌های جذب سپرده در چهار ماهه نخست امسال حائز رتبه نخست کشوری است. 
رئیس شعب بانک توسعه تعاون در استان همدان در خصوص عملکرد این اداره شعب در حوزه عقد تفاهم‌نامه‌ها گفت: در راستای افزایش تعاملات هر چه بیشتر با تعاونی‌ها و گسترش خدمت رسانی به اقشار مختلف تاکنون بیش از 100 جلسه با مدیران دستگاه‌ها، نهادها و شرکت‌ها برگزار شده که ماحصل آن انعقاد 25 تفاهمنامه بوده و برای انعقاد بسیاری از تفاهمنامه‌ها نیز در حال رایزنی هستیم.
وی افزود: همچنین با توجه به عقد تفاهمنامه‌های ملی با وزارت جهاد کشاورزی، بنیاد ملی نخبگان، صندوق مهر امام رضا(ع)، سازمان صنایع دستی و صندوق توسعه کشاورزی جلسات مشترک با حضور مدیران و کارشناسان برگزار شده و آمادگی بانک را برای حمایت از طرح‌های معرفی شده توسط آنها اعلام کرده‌ایم.
هاتفی در خصوص اقدامات انجام شده برای تجهیز و بهسازی شعب در سال گذشته گفت: در کنار اقدامات خوب انجام شده، شاید یکی از مهمترین کارهای سال گذشته بحث خرید ملک برای اداره سرپرستی و شعبه مرکزی بود که با لطف خداوند و پشتیبانی کم‌نظیر مدیران ستادی و مسئولان استانی این مهم به سرانجام رسید.
وی ابراز داشت: در همین راستا این اداره موفق به خرید ملک در یکی از بهترین نقاط شهر همدان (ساختمان جهادکشاورزی واقع در میدان جهاد) شده است.
رئیس شعب بانک توسعه تعاون استان همدان افزود: در سایر شهرستان‌ها هم با پیگیری‌های مستمر هفت شعبه از 9 شعبه استان به لحاظ مکانی بهسازی شده‌اند و در برنامه امسال و سال آینده بنا داریم که شعبات شهرستانی را نیز به لحاظ مالکیت تعیین تکلیف کرده و تا حد امکان نسبت به خرید ملک مناسب اقدام کنیم.
انتهای پیام/ل20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول