اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار آذرباجان غربی اعلام کرد:

برگزاری نمایشگاه تعاون ایران در جمهوری نخجوان

خبرگزاری فارس: استاندار آذربایجان غربی گفت: آینده نزدیک نمایشگاه توانمندی‌های بخش تعاون ایران در جمهوری آذربایجان برپا می‌شود.

برگزاری نمایشگاه تعاون ایران در جمهوری نخجوان
به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، وحید جلال‌زاده سه‌شنبه شب در مراسم افتتاحیه سومین نمایشگاه توانمندی‌های بخش تعاون و خصوصی سراسر کشور که در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی ارومیه با حضور رئیس مجلس عالی جمهوری خودمختار نخجوان برگزار شد، اظهار داشت: این نمایشگاه به منظور معرفی کالاها و خدماتی که توسط بخش خصوصی در کشور تولید می‌شود برپا شده است.
وی با تاکید بر افزایش روابط تجاری ایران و جمهور خودمختار نخجوان، تصریح کرد: حضور رئیس مجلس عالی جمهوری خودمختار نخجوان در ایران نشان از وجود روابط خوب بین این دو کشور و مردمشان دارد.
این مسئول سطح مبادلات تجاری بین این دو کشور را 7 میلیون دلار در سال عنوان کرد و افزود: امید می‌رود با برنامه‌ریزی‌هایی که بین دو کشور می‌شود این میزان را به 20 میلیون دلار در سال افزایش دهیم.
جلال‌زاده با اشاره به میزان مبادلات تجاری بین این دو کشور در سال جاری خاطرنشان کرد: میزان مبادلات تجاری جمهوری اسلامی ایران و جمهوری خودمختار نخجوان در پنج ماه نخست  سال جاری 3 میلیون دلار است.
وی با اشاره به ظرفیت‌های بخش خصوصی کشور، گفت: تعاون، مولود انقلاب اسلامی است و در سال‌های بعد از پیروزی انقلاب اسلامی نیز بخش تعاون توانسته گام‌های موثری در زمینه‌های مختلف در کشور بردارد.
استاندار آذربایجان غربی با مثبت ارزیابی کردن برگزاری سومین نمایشگاه توانمندی‌های بخش تعاون در ارومیه، اظهار داشت: برگزاری نمایشگاه توانمندی‌های بخش تعاون زمینه‌ساز معرفی توانمندی‌های بخش تعاون کشور است.
جلال‌زاده اجرای اصل 44 قانون اساسی را گام دیگر در راستای حمایت از بخش تعاون برشمرد و تصریح کرد: اجرای اصل 44 قانون اساسی و حمایت مسئولان از بخش تعاون فرصت خوبی برای فعالیت بخش تعاون کشور ایجاد کرده که این امر سبب حضور گسترده بخش تعاون در بخش تولید شده است.
سومین نمایشگاه توانمندی بخش تعاون و خصوصی سراسر کشور در فضای 2 هزار و 500 مترمربع با مشارکت 45 شرکت در 14 تنوع کالایی در 14 گرایش در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی ارومیه در حال برگزاری است.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول