اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کوهبنان خبر داد:

راه‌اندازی تعاونی ویژه بانوان در کوهبنان

خبرگزاری فارس: فرماندار کوهبنان گفت: تعاونی ویژه بانوان به منظور گسترش مشاغل خانگی در کوهبنان راه‌اندازی می‌شود.

راه‌اندازی تعاونی ویژه بانوان در کوهبنان
به گزارش خبرگزاری فارس از کوهبنان، منصور متقی ظهر امروز در سومین جلسه کمیته امور بانوان در سال جاری اظهار داشت: باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی شود که در دهه کرامت برنامه‌هایی در شأن امام رضا (ع) و حضرت معصومه (ع) برگزار شود.
وی افزود: تجلیل از بانوان برتر و کارآفرین، پیاده‌روی خواهران در روز ولادت حضرت معصومه (ع)، توزیع سبد غذایی تهیه شده توسط هلال احمر در میان خانواده‌های نیازمند در دهه کرامت، برنامه‌ریزی در زمینه راه‌اندازی تعاونی ویژه بانوان به منظور گسترش مشاغل خانگی، اختصاص یکی از سالن‌های ورزشی برای ورزش بانوان و ساخت و راه‌اندازی پارک ویژه بانوان باید در دستور کار قرار دارند.
متقی تصریح کرد: در کشوری زندگی می‌کنیم که در رأس آن رهبری حکیم و فرزانه ولایت با عمده‌ترین دغدغه وی کارهای فرهنگی است و این محقق نمی‌شود، مگر اینکه همه به ویژه بانوان باهمت بلند وارد عرصه شوند و دولت‌مردان را که در همه زمینه‌ها به دنبال ارتقای کشور هستند، یاری کنند.
وی ابراز داشت: در سال جاری دو کار مهم و اساسی سرشماری نفوس و مسکن و انتخابات در پیش است که می‌طلبد با هوشیاری و حرکت در خط ولایت و حضور حداکثری و آگاهانه دل رهبری را شاد و با انتخاب درست دشمن را خانه‌نشین کنیم.
به گزارش فارس، سومین جلسه کمیته امور بانوان در سال جاری با حضور فرماندار، بخشداران مرکزی و طغرالجرد، فرماندهان نظامی و انتظامی، مسئولان کمیته امور بانوان فرمانداری و آموزش و پرورش و جمعی از خواهران بسیجی و نخبه شهرستان کوهبنان در محل دفتر فرماندار تشکیل شد.
در این جلسه مریم شهیدزاده مسئول کمیته امور بانوان فرمانداری کوهبنان گزارشی از روند فعالیت‌های در دست اقدام ارائه داد و سپس سید محمدتقی روح‌الامینی بخشدار مرکزی و محمدرضا توکلی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بر تجلیل از بانوان کارآفرین و قرآنی، برپایی نمایشگاه تولیدات بانوان، ایستگاه صلواتی در دهه کرامت، همایش حجاب و عفاف، برگزاری عصر شعر و خاطره، مسابقات ورزشی، نشست خواهران نخبه و بسیجی، تجلیل از مادران موفق به ویژه مادران شهدا و دختران برتر کنکور، غبارروبی و عطرافشانی قبور مطهر شهدا توسط بانوان تأکید کردند.
انتهای پیام/‌ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول