اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کوثری ‌در گفت‌وگو با ‌فارس:

رهنمودهای رهبری اتمام حجت با مسئولان بود

خبرگزاری فارس: نماینده مردم تهران، شهرری و اسلامشهر در مجلس گفت: رهنمودهای اخیر رهبری درباره انتخابات آتی مجلس در حقیقت اتمام حجتی با مسئولان بود که به وظائف خود عمل کنند.

رهنمودهای رهبری اتمام حجت با مسئولان بود
اسماعیل کوثری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اسلامشهر در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه رهبری عظیم‌الشان انقلاب به چه منظور دغدغه‌هایی را در ‌ارتباط‌ با احتمال تبدیل انتخابات مجلس به چالش امنیتی برای کشور مطرح فرمودند؟ گفت: ایشان با اشراف کاملی که نسبت به شرایط و رخدادهای داخلی و همچنین توطئه‌های جهان استکبار برای ممالک اسلامی دارند، همواره چندین گام جلوتر از مسئولان حرکت میکنند.
وی افزود: معظم‌له بارها هشدارهایی را به مسئولان ارائه فرموده و همگان را نسبت به یک توطئه آگاه کرده‌اند که متاسفانه در برخی مواقع رهنمودها و هشدارهای معظم‌له از سوی مسئولان جدی گرفته نشد.
این مسئول ادامه داد: این امر آسیب‌هایی را به کشور وارد کرده است، از جمله رهبری عظیم‌الشان انقلاب پیش از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری دوره دهم هشدارهایی را به مردم و مسئولان ارائه فرموده و همگان را به داشتن بصیرت در برابر توطئه دشمنان دعوت کردند.
کوثری تصریح کرد: در آن دوران این هشدارها جدی گرفته نشد و شاهد بودیم که فتنه‌گران با حمایت دشمنان خارجی چند ماه ناامنی را به کشورمان تحمیل کردند.
وی افزود: البته رخدادهای سال 88 به فضل الهی و درایت ولی امر مسلمین نظام مقدس جمهوری برای کشور برکاتی را هم به همراه داشت که مهمترین آن حضور پرقدرت مردم در صحنه‌ نهم دی و تجدید میثاق با ولایت است.
نماینده مردم تهران، شهرری و اسلامشهر در مجلس با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی هر روز مستحکم‌تر از گذشته در برابر توطئه‌های غرب ایستادگی میکند،‌ گفت: برای تداوم این راه باید هشدارهای امنیتی که از سوی رهبری فرزانه انقلاب مطرح میگردد، توسط مسئولان اجرایی و عملیاتی شود.
کوثری افزود: به نظر من بیان این هشدار در زمان فعلی بیشتر اتمام حجتی معظم‌له با مسئولان و حتی مردم بود که در صورت بروز رخدادهای تلخ مانند سال 88 مسائلی چون اطلاع‌ نداشتیم و یا آماده نبودیم، مطرح نگردد.
وی در پایان تاکید کرد: حفظ وحدت و حرکت در مسیر رهبری مهمترین عوامل جلوگیری از ایجاد چالش‌های امنیتی در کشور است.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول