اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت بجنورد تأکید کرد:

افزایش بصیرت مردم برای انتخابات آتی مجلس

خبرگزاری فارس: خطیب جمعه بجنورد بر افزایش بصیرت آحاد مردم برای انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی تأکید کرد.

افزایش بصیرت مردم برای انتخابات آتی مجلس
به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، حجت‌الاسلام والمسلمین علیاکبر اسحاق‌زاده در آیین‌ نماز جمعه این هفته مرکز خراسان شمالی در مصلی امام خمینی (ره) در جمع نمازگزاران اظهار داشت: مردم عزیز باید از هم‌اکنون بصیرت و آگاهی خود را افزایش داده که این ارتقای بصیرت منجر به دانایی و انتخاب اصلح میشود.
وی با بیان اینکه دشمن هر زمانی که شکست خورده و توطئه‌هایش نقش بر آب میشود باز هم به دنبال طرح و نقشه جدید است، تصریح کرد: همانطوری که مقام معظم رهبری فرمودند، ممکن است دشمن بخواهد انتخابات آینده مجلس را به چالش بکشد که این موضوع بسیار مهم و تأمل‌برانگیز است.
خطیب جمعه بجنورد افزود: برهمین اساس باید بسیار دقیق و آگاه باشیم زیرا یک رأی هم تأثیر‌گذار بوده و سرنوشت کشور در دست مجلس شورای اسلامی است.
وی همچنین ولایت فقیه را در خنثیسازی توطئه‌های دشمنان مورد اشاره قرار داد و اظهار داشت: با وجود مقدس ولایت فقیه هیچ گزند و مشکلی بر سر راه ما نخواهد بود و تا زمانی که ما چشم به این نور بسته‌ایم هیچ ظلمت و تاریکی بر سر راه ما نخواهد بود.
حجت‌الاسلام والمسلمین اسحاق‌زاده در ادامه با اشاره به آیات و روایات پیرامون حقیقت احکام اسلامی و امر و نهی خداوند متعال گفت: امر و نهی خداوند متعال ذاتی بوده و بدیها و گناهان آثاری که بر انسان و زندگی او میگذارد آثاری ذاتی است.
وی اضافه کرد: فردی که یک ماه مبارک رمضان را روزه میگیرد خداوند متعال وعده داده است که او را به تقوا میرساند و توانایی او برای اجرای احکام الهی افزون‌تر میشود. لذا اگر ماه مبارک رمضان و  روزه گرفتن  در این ماه را از دست دادیم هیچ چیزی جبران آن را نمیکند.
خطیب موقت جمعه بجنورد ضمن گرامیداشت سالروز تشکیل پدافند هوایی جمهوری اسلامی نیز خاطرنشان کرد: نیروی پدافند هوایی وظیفه خطیر و مقدس بر دوش دارد و اگر ما در فضای امن و آزاد زندگی میکنیم، بخش عظیمی از آن مرهون زحمات این دلاورمردان در پدافند هوایی هستیم.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول