اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه عاشورا:

فتنه 88 را معیار شناخت افراد در انتخابات قرار دهیم

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه عاشورا گفت: باید فتنه 88 و اقدامات اصلاح‌طلبان را معیار مناسبی برای شناخت افراد در انتخابات قرار دهیم.

فتنه 88 را معیار شناخت افراد در انتخابات قرار دهیم
به گزارش خبرگزاری فارس از‌ میانه، حجت‌الاسلام ابوالفضل عباس ولایی صبح امروز در همایش هادیان سیاسی میانه، هشترود و چاراویماق در حسینیه امام خمینی (ره) سپاه میانه با بیان این مطلب که آمریکا چنان از ایران واهمه دارد که حتی شب‌ها هم کابوس ایران را در خواب می‌بیند، ایران را بزرگ‌ترین چالش و دغدغه آمریکا بعد از فروپاشی اتحاد جماهیر شوروی دانست و افزود: بعد از فروپاشی اتحاد جماهیر شوروی، تلاش آمریکا روی ایران متمرکز شده چرا که ایران پرچمدار نظام دینی و آمریکا پرچمدار نظام  غیر دینی است.
 وی تصریح کرد: از سوی دیگر بعد از فروپاشی کمونیسم براساس سیاست‌هایشان برای اینکه دشمن دیگری پیدا کنند ایران را انتخاب کردند و با پروژه ایران هراسی آن را دنبال می‌کنند.
ولایی گفت: دشمن پس از ناکامی در براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران از طریق جنگ تحمیلی، فاز نظامی را به صورت مطلق کنار گذاشت و اکنون با دو راهبرد فشار و اجبار از درون که بر روی عدم همراهی مردم و افکار عمومی با رهبری پافشاری می‌کند همچنین توسعه و گسترش این فاصله ایجاد شده بین مردم و رهبری تا فروپاشی نظام از درون، سیاست‌هایشان را دنبال می‌کنند. 
وی تاکید کرد: آنها برای این منظور با استفاده از کارشناسان خود از سه ظرفیت حاکمیت ضد دینی و لیبرالیسم که در اوایل انقلاب و در دولت مصدق و بنی‌صدر اجرا و شکست خورد، حاکمیت سکولارها که در دوره سازندگی و اصلاحات اجرا کردند و سومین ظرفیت که روی کار آوردن اسلام‌گرایان سنتی است و با جریان انحرافی در حال اجراست، استفاده می‌کنند.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا گفت: سه ضلع برای انتخابات آینده مجلس ترسیم کردند که سنگین‌ترین ضلع، اصولگرایان با شعار و تابلو عدالت‌محوری و خدمت‌گرایی هستند، ضلع دوم  اصلاح‌طلبان هستند که با شعار توسعه سیاسی آمده‌اند و ضلع سوم جریان انحرافی است که با عضوگیری سعی دارد در بدنه و ساختار دولت افراد مورد نظر خود را وارد و نفوذ کنند بنابراین باید فتنه 88 و اقدامات اصلاح‌طلبان را معیار مناسبی برای شناخت افراد قرار دهیم.
‌انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول