اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه میاندوآب:

انتخابات تحولی بزرگ در نظام اسلامی است

خبرگزاری فارس: امام جمعه میاندوآب گفت: انتخابات تحولی بزرگ در نظام جمهوری اسلامی و نقطه قوتی در استمرار انقلاب اسلامی است.

انتخابات تحولی بزرگ در نظام اسلامی است
به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدجواد قهرمانی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهرستان میاندوآب اظهار داشت: ماه مبارک رمضان آثار برجسته و مهمی در زندگی فردی و اجتماعی دارد که تقوا از مهمترین این آثار است چرا که در این ماه مبارک فرد تمام تلاش خود را برای دست‌یابی به تقوا و قرب الهی به کار می‌گیرد.
وی افزود: بعد از ماه مبارک رمضان اهمیت حفظ معنویت و پاکی این ماه ضروری است و باید از دست‌آوردهای معنوی این ماه پاسداری کنیم تا شیطان و هواهای نفسانی نتوانند این دست‌آوردها را از بین ببرند.
قهرمانی در ادامه با قدردانی از حضور گسترده مردم در برنامه‌های ماه مبارک رمضان گفت: مردم در این ماه به ویژه در شب‌های قدر و نماز عید فطر حضوری گسترده داشتند به طوری که می‌توان گفت حضور مردم میاندوآب در نماز عید فطر در تاریخ این شهرستان بی‌نظیر بود.
وی با اشاره به سخنان مهم و اساسی مقام معظم رهبری در نماز عید فطر تهران اظهار داشت: همانطور که مقام معظم رهبری تاکید فراوان داشتند مردم و مسئولان باید در این برهه حساس زمانی با همدلی و یکپارچگی بتوانند ترفندها و توطئه‌های دشمنان در ایجاد اختلاف بین مسئولان را خنثی کنند.
قهرمانی تصریح کرد: با توجه به اینکه امسال انتخابات مجلس را در پیش داریم مسئولان باید تمام تلاش خود را به کار گیرند تا با حضور حداکثری مردم و سلامت کامل انتخابات را برگزار کنند.
وی اضافه کرد: انتخابات تحولی بزرگ در نظام جمهوری اسلامی و نقطه قوت به شمار می‌رود از این رو مردم باید حضوری گسترده در صحنه داشته باشند.
خطیب جمعه میاندوآب با تاکید بر همدلی و وحدت مسئولان گفت: مشکلات و اختلافات مسئولان باید به دور از کشیده شدن به رسانه‌ها و مطبوعات و با راه‌حل‌های قانونی حل شود و مسئولان رده بالای نظام نیز باید مراقب سخنان خود باشند تا سخنان و گفته‌های آنها منجر به ضعف و شک و دودلی در مردم نشود.
وی در ادامه پیروزی مردم مسلمان لیبی را مورد اشاره قرار داد و افزود: این پیروزی نویدبخش پیروزی‌های دیگر مسلمانان است و این آغازی برای انقلاب جهانی است تا پرچم عدالت و مهرورزی در سراسر جهان به اهتزاز درآید.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول