اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم تهران، شهرری و اسلامشهر در مجلس:

هشدار رهبری انقلاب درباره انتخابات جدی است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم تهران، شهرری و اسلامشهر در مجلس با تاکید بر اینکه هشدار رهبری معظم انقلاب درباره انتخابات آتی مجلس جدی است، گفت: مسئولان سیاسی و آحاد مردم باید برای رفع دغدغه‌های معظم‌له تلاش ویژه داشته باشند.

هشدار رهبری انقلاب درباره انتخابات جدی است
زهره الهیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اسلامشهر اظهار داشت: رخدادهای سال 88 و آشوب‌های پس از انتخابات دوره دهم ریاست جمهوری بار دیگر ثابت کرد که ضدانقلاب و فریب‌خوردگان داخلی با هدایت سرویس‌های جاسوسی غرب به دنبال متشنج کردن فضای سیاسی ایران اسلامی هستند.
وی با اشاره به رخدادهای اخیر در جهان اسلام و سرنگونی حکومت‌های دست‌نشانده و سرسپرده غرب افزود: دولت‌های زورگوی غربی مانند آمریکا و انگلیس در تلاش هستند تا با ایجاد تنش‌ و آشوب ظاهری میان مردم و حکومت‌های مستقل و ضداستعماری، افکار عمومی را از اخبار جهان اسلام به ویژه مصر و لیبی منحرف کنند.
این مسئول ادامه داد: علت این است که غرب نمیخواهد پیام  آگاهیبخش قیام‌ مسلمانان و روحیه استقلال‌طلبی آنان که منجر به سرنگونی حکومت‌های سرسپرده مانند بن علی و مبارک شد به دیگر ممالک اسلامی سرایت کند.
الهیان به وقایع اخیر در سوریه اشاره کرد و گفت: شکی نیست که حقوق مردم هر کشوری باید از سوی حکومت‌ها محترم شمرده شود، اما وقایع اخیر در سوریه به طور قطع با قیام جهان اسلام تفاوت‌های آشکاری دارد.
وی با تاکید بر اینکه دست کشورهای غربی به ویژه آمریکا در ناآرامیهای سوریه مشهود است،‌ اظهار داشت: سفیر آمریکا در این کشور آشکارا به مناطق ناآرام سوریه سفر کرده و معترضان را برای اقدامات تخریبی بر خلاف پروتکل‌های بین‌المللی تشویق میکند.
نماینده مردم تهران، شهرری و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی افزود: این دسیسه‌ها با هدف منحرف کردن افکار عمومی جهان و همچنین ایجاد آشوب در میان کشورهای اسلامی مخالف استعمار طراحی و اجرا میشود.
الهیان با بیان اینکه رهبری عظیم‌الشان انقلاب اسلامی به درستی شرایط داخلی و خارجی را درک و تبیین فرموده‌اند،‌ اظهار داشت: معظم‌له بارها اهداف شوم استکبار جهانی را برای مردم و مسئولان تشریح و نسبت به آن هشدار داده‌اند.
وی تصریح کرد: مسئولان، رسانه‌ها، فعالان سیاسی و بالاخره احزاب و گروه‌ها باید هشدارهای معظم‌له را جدی گرفته و از رفتارهایی که منجر به اختلاف میان سیاسیون و بیاعتمادی مردم میشود، پرهیز کنند.
این نماینده مردم در خانه ملت افزود: از سوی دیگر ضد انقلاب خارج‌نشین و عوامل فتنه در داخل کشور از برگزاری آرام انتخابات هراس داشته و انتخابات آتی را فرصتی برای عرض‌اندام دوباره خود میدانند.
الهیان تاکید کرد: در چنین شرایطی همگان باید هوشیار بوده و به فرموده رهبری عظیم‌الشان انقلاب اجازه اینکه عرصه انتخابات به چالشی علیه امنیت کشور تبدیل گردد را به دشمنان و بدخواهان ندهیم.
وی در پایان خاطرنشان کرد: برای تحقق این مهم نقش فعالان و نخبگان سیاسی و رسانه‌های عمومی برای آگاهی بخشی به جامعه موثر بوده و همگان باید به وظائف خود در این عرصه عمل کنند.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول