اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار نهبندان‌:

56 پروژه عمرانی نهبندان بهره‌برداری می‌شود

فرماندار نهبندان با بیان اینکه در هفته دولت 56 طرح عمرانی در این شهرستان افتتاح می‌شود، گفت:‌ محمد‌باقر نوبخت، معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور ‌به خراسان جنوبی سفر می‌کند.

56 پروژه عمرانی نهبندان بهره‌برداری می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از نهبندان، حسین حاجی‌بگلو امشب در جمع اهالی روستای چهارفرسخ ضمن گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر اظهار داشت: برنامه‌های هفته دولت شهرستان طوری تدوین شده تا مردم در متن این برنامه‌ها باشند و این برنامه‌ها سبب نشاط در بین آنان شود.

وی با بیان اینکه در هفته دولت 56 طرح عمرانی در این شهرستان افتتاح می‌شود، تصریح کرد: برای اجرای این تعداد پروژه اعتباری معادل 17 میلیارد و 600 میلیون تومان هزینه شده است.

فرماندار نهبندان در ادامه با اشاره به اینکه هفتم شهریور‌ماه سالروز ورود مقام معظم رهبری در سال 78 به این شهرستان روز نهبندان نام‌گذاری شده است، گفت: به همین مناسبت روز جمعه همایشی به عنوان گرامیداشت روز نهبندان با حضور میهمانان استانی و کشوری برگزار می‌شود.

حاجی‌بگلو از سفر محمد‌باقر نوبخت، معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور در هفته دولت به خراسان جنوبی خبر داد و افزود: بر‌اساس برنامه‌ریزی‌ها و پیگیری‌های انجام شده قرار شد معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور به نهبندان نیز سفر کند و یکی از روستاهای این شهرستان را مورد بازدید قرار دهد.

وی تصریح کرد: در سفر معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور مشکلات نهبندان به ویژه بحث خشکسالی و کمبود آب روستاها و طرح گازرسانی به نهبندان مطرح خواهد شد.

فرماندار نهبندان اظهار داشت: طبق رایزنی‌های انجام شده با استاندار خراسان جنوبی مقرر شده تا بحث گازرسانی به نهبندان در بسته پیشنهادی استان به معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور قرار گیرد.

حاجی‌بگلو افزود: همچنین در هفته دولت سفر معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و معاون برنامه‌ریزی استاندار خراسان جنوبی به این شهرستان را خواهیم داشت.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه مهم‌ترین دغدغه دولت تدبیر و امید طی یک سال گذشته بحث اقتصاد و معیشت مردم بوده است، خاطرنشان کرد: دولت تاکنون در این راستا گام‌های خوبی برداشته و ما نیز در سطح شهرستان در این زمینه اهداف و سیاست‌های دولت را ادامه می‌دهیم.

انتهای پیام/69003/ش30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول