اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار نهبندان خبر داد

تصویب 280 میلیون تومان اعتبار برای مرمت قنوات نهبندان

فرماندار نهبندان از مصوب شدن 280 میلیون اعتبار برای بازسازی و مرمت قنوات این شهرستان در سال‌ جاری خبر داد.

تصویب 280 میلیون تومان اعتبار برای مرمت قنوات نهبندان

به گزارش خبرگزاری فارس از نهبندان، حسین حاجی‌بگلو ظهر امروز در بازدید از قنات روستای طبسین سفلی اظهار داشت: بخش کشاورزی یکی از بخش‌های تولیدی در کشور و شهرستان ما محسوب می‌شود؛ یکی از محورهای توسعه و پیشرفت شهرستان نهبندان بخش کشاورزی است.

فرماندار نهبندان با بیان اینکه امروز برای تولید درآمد و اشتغال بیشتر باید کشاورزان و فعالان بخش کشاورزی به شیوه‌های نوین و صنعتی روی آورند، افزود: اجرایی شدن شیوه‌های نوین آبیاری در اراضی کشاورزی خراسان جنوبی و شهرستان نهبندان با توجه به خشکسالی‌های چندین ساله و کمبود منابع آبی ضروری است.

حاجی‌بگلو تصریح کرد: با توجه به اینکه آب کشاورزی برخی از زمین‌های کشاورزی از طریق قنوات تامین می‌شود و با توجه به خشکسالی‌های چندین ساله برخی از قنوات کم آب یا خشک شده‌اند باید برای بازسازی و مرمت آنها اقدامات لازم صورت گیرد.

وی با اشاره به اینکه برای مرمت و بهسازی قنات روستای طبسین سفلی در طی سال گذشته اقداماتی از قبیل احیاء و مرمت یک‌هزار و 300 متر انجام شده است، گفت: برای انجام این میزان کار مبلغ 176 میلیون تومان اعتبار هزینه شده است.

فرماندار نهبندان با بیان اینکه مرمت قنات این روستا با همکاری بسیج سازندگی انجام گرفته است، اضافه کرد: فاز دوم مرمت و بهسازی قنات این روستا هم اکنون در حال اجرا است.

حاجی‌بگلو خاطرنشان کرد: در سال جاری برای بازسازی و مرمت قنوات شهرستان نهبندان اعتباری معادل 280 میلیون تومان مصوب شده است.

انتهای پیام/69003/خ20/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول