اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه علمی کاربردی نهبندان:

دانشگاه علمی کاربردی نهبندان در مقطع کارشناسی بدون آزمون دانشجو می‌پذیرد

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی نهبندان از پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی و بدون آزمون در این مرکز خبر داد.

دانشگاه علمی کاربردی نهبندان در مقطع کارشناسی بدون آزمون دانشجو می‌پذیرد

حبیب آتشروز امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در نهبندان با بیان اینکه ثبت‌نام برای پذیرش دانشجو در مرکز علمی کاربردی برای نیمسال تحصیلی 94 - 93 در مقطع کارشناسی حرفه‌ای آغاز شده است، اظهار کرد: متقاضیان و علاقمندان می‌توانند تا تاریخ 26 مرداد‌ماه با مراجعه به سایت سازمان سنجش نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

وی رشته‌های ارائه شده در این مرکز را شامل رشته‌های حسابداری دولتی، حقوق-ارشاد در امور مدنی، حقوق اداری، فناوری اطلاعات، فناوری شبکه‌های کامپیوتر و فناوری شبکه‌های توزیع برق در مقطع کارشناسی عنوان کرد.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی نهبندان ادامه داد: رشته کارشناسی حرفه‌ای حقوق اداری برای نخستین‌بار است که در نهبندان پذیرش دانشجو دارد و دایر می‌شود.

آتشروز تصریح کرد: با توجه به آموزش‌های کاربردی که در این مرکز به دانشجویان ارائه می‌شود و در آینده شغلی آنها تاثیر زیادی دارد علاقه‌مندان می‌توانند در رشته فناوری شبکه‌های توزیع برق که جزو رشته‌های جدید است، ثبت‌نام کنند.

وی خاطرنشان کرد: ثبت‌نام در رشته‌های اعلام شده بدون آزمون ورودی به صورت ترمی و بر اساس معدل دانشجو است.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی نهبندان افزود: این مرکز امکاناتی از جمله ساختمان آموزشی استاندارد، کتابخانه با 10 هزار کتاب تخصصی، کارگاه‌های آموزشی مختلف، سالن امفی تئاتر، دو سایت بزرگ کامپیوتر و خوابگاه خواهران را داراست.

آتشروز خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت‌نام از تاریخ 93/05/19 تا 93/05/26 به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به آدرس اینترنتی www.sanjesh.org مراجعه کنند.

انتهای پیام/69015/خ20/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول