اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه نهبندان:

هدف حلقه‌های صالحین تربیت انسان بر اساس تراز انقلاب اسلامی است

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج نهبندان گفت: حلقه‌های صالحین بر سه محور مسجد، اخلاق و محبت فعالیت می‌کند و هدف آن هم تربیت انسان بر اساس تراز انقلاب اسلامی است.

هدف حلقه‌های صالحین تربیت انسان بر اساس تراز انقلاب اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از نهبندان، محمودرضا بخشی ظهر امروز در همایش مشترک ائمه جماعات، هیئت امنای مساجد، فرماندهان حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج اظهار داشت: این همایش در طول سال چندین نوبت برگزار می‌شود که هدف آن است که در مورد مسائل مختلف تبادل نظر و چاره‌اندیشی شود.

وی با اشاره به اینکه امروز دشمن رو به جنگ فرهنگی آورده است، گفت: با تدبیر و درایت رهبر معظم انقلاب حلقه‌های صالحین برای مقابله با این تهاجم دشمن شکل گرفت.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج نهبندان افزود: در طرح صالحین که از چندین سال قبل آغاز شده است تمام قشرها حضور دارند و محور برگزاری بیشتر حلقه‌های صالحین در مساجد است.

بخشی ادامه داد: حلقه‌های صالحین بر سه محور مسجد، اخلاق و محبت فعالیت می‌کند و هدف آن هم تربیت انسان بر اساس تراز انقلاب اسلامی است؛ امروز استکبار ماهواره و سایر وسایل را به وجود آورده است تا مردم و جوانان ما را درگیر کنند و بتوانند به اهداف پلید خود برسند.

رسانه‌های بیگانه دروغ می‌گویند

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج نهبندان با اشاره به جنگ رسانه‌ای که استکبار امروز تشکیل داده است، گفت: رسانه‌های بیگانه و شبکه‌های فارسی زبان که مرکز آنها در کشورهای غربی است، دروغ می‌گویند.

بخشی به طرح مقابله با ماهواره که از ابتدای ماه مبارک رمضان آغاز شده است، اشاره کرد و گفت: در این مدت برنامه‌های خوبی انجام و تلاش شده است که با کار فرهنگی و آگاهی‌بخشی، معضلات ماهواره به مردم بیان شود.

برنامه‌های ماهواره بنیان خانواده را هدف قرار داده است

وی به آسیب‌های ماهواره اشاره کرد و ادامه داد: ماهواره با برنامه‌های مختلف بنیان خانواده‌ها را هدف قرار داده است و در بسیاری از طلاق‌ها نقش داشته است. تمام برنامه‌های ماهواره گنداب و فسادآور است و همه باید همت کنند که در این مورد روشنگری و معایب ماهواره را بیان کنند.

انتهای پیام/69015/خ30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول