اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه نهبندان:

حمایت رهبر انقلاب سرمایه بزرگی برای دستگاه دیپلماسی است

امام جمعه نهبندان گفت: حمایت رهبر معظم انقلاب سرمایه بزرگی برای دستگاه دیپلماسی است و عزت و افتخار مسئولان این است که حمایت رهبری پشتوانه آنها باشد.

حمایت رهبر انقلاب سرمایه بزرگی برای دستگاه دیپلماسی است

به گزارش خبرگزاری فارس از نهبندان، حجت‌الاسلام و المسلمین عباسعلی خزاعی امروز در خطبه‌های نماز عبادی و سیاسی جمعه این هفته نهبندان اظهار داشت: مومنین باید به نماز جمعه اهتمام داشته باشند و برای هر چه باشکوه‌تر برگزار شدن تلاش کنند.

وی تصریح کرد: نماز جمعه از تمام جهات موثر است و مومنین علاوه بر اینکه عمل عبادی انجام می‌دهند با مسائل روز دنیا نیز آشنا می‌شوند.

امام جمعه نهبندان با اشاره به 26 مرداد سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی گفت: بازگشت آزادگان به کشور یکی از معجزات الهی بود چراکه صبر و شکیبایی آنها در دوران اسارت نتیجه این مهم بود و سبب شد پیروزمندانه به کشور بازگردند.

آزادگان از منابع مهم انسانی و راویان دوران دفاع مقدس هستند

خزاعی افزود: امروز آزادگان یکی از منابع مهم انسانی و راویان دوران دفاع مقدس هستند که در جامعه تاثیرگذارند.

وی با اشاره به این مطلب که کمک به فرماندار جدید شهرستان کمک به خود شهرستان نهبندان است، متذکر شد: همه افراد تاثیرگذار شهرستان و مردم باید کمک کنند تا فرماندار جدید در برنامه‌های خود موفق شود چرا که موفقیت فرماندار سبب رشد و ارتقاء شهرستان می‌شود.

امام جمعه نهبندان به 28 مرداد و کودتای آمریکا برای برگرداندن شاه در سال 1332 اشاره کرد و ادامه داد: تاریخ، ظلم آمریکایی‌ها به ملت ایران را نمی‌تواند فراموش کند و صحبت‌های مسئولان آمریکایی بی‌فایده است.

خزاعی اظهار کرد: امروز بعد از سال‌ها احساسات ملت ایران نسبت به آمریکا هنوز هم جریحه‌دار است.

وی به دیدار چند روز گذشته سفرا و مسئولان دستگاه دیپلماسی کشور با رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و افزود: رهبر معظم انقلاب در این دیدار فرمایشات بسیار مهم و تاثیرگذاری گفتند که به طور قطع در ادامه رابطه بین‌المللی تاثیرگذار خواهد بود.

امام جمعه نهبندان ادامه داد: پس از گذشت یک سال از مذاکرات هسته‌ای تحریم‌ها کم نشده است و هنوز هم مشکلات در جامعه وجود دارد و در برخی مواقع با افزایش تحریم‌ها نیز مواجه بوده‌ایم.

وی با اشاره به حامیت رهبر معظم انقلاب از دستگاه دیپلماسی متذکر شد: حمایت رهبر معظم انقلاب سرمایه بزرگی برای دستگاه دیپلماسی است و عزت و افتخار مسئولان این است که حمایت رهبری پشتوانه آنها باشد.

سالروز قرارداد 1975 الجزایر، 30 مرداد روز جهانی مساجد و 25 شوال سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) از دیگر بخش‌هایی بود که حجت‌الاسلام و المسلمین عباسعلی خزاعی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته نهبندان به آنها اشاره کرد.

انتهای پیام/69015/س40/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول