اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه نهبندان در دیدار با اعضای شورای اداری:

پیام مهم هفته دولت خدمت به مردم است

امام جمعه نهبندان پیام مهم هفته دولت را خدمت به مردم عنوان کرد و گفت: باید مسئولان عزم خود را جزم کنند تا خدمات بهتری به مردم ارائه کنند.

پیام مهم هفته دولت خدمت به مردم است

به گزارش خبرگزاری فارس از نهبندان، حجت‌الاسلام عباسعلی خزاعی صبح امروز در دیدار با فرماندار و اعضای شورای اداری شهرستان نهبندان به مناسبت هفته دولت، با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و هفته دولت اظهار داشت: با افتتاح پروژه‌ها در طول هفته دولت کام مردم شیرین می‌شود و مردم هرچه بهتر با خدمات نظام جمهوری اسلامی و دولت‌ها آشنا می‌شوند.

وی افزود: در سال‌های اولیه انقلاب اسلامی دشمن دست به ترور افراد تاثیرگذار انقلاب می‌زند و بسیاری از شخصیت‌ها را ترور کرد ولی امام خمینی(ره) در تحلیلی امیدوارکننده و کارشناسی شده عنوان کردند که نظام اسلامی متکی به شخص نیست.

امام جمعه نهبندان تصریح کرد: اگرچه شهادت این شهیدان بزرگوار ناراحت کننده بود ولی سبب شد تا ریشه‌های این انقلاب تثبیت شود. طرح شهید رجایی که در کمیته امام خمینی اجرا می‌شود به عنوان یک صدقه جاری از این شهید بزرگوار باقی مانده است.

وی پیام مهم هفته دولت را خدمت به مردم عنوان کرد و گفت: باید مسئولان عزم خود را جزم کنند تا خدمات بهتری به مردم ارائه کنند.

امام جمعه نهبندان با اشاره به نقش مهم رهبر معظم انقلاب در پیشبرد اهداف نظام جمهوری اسلامی اظهار کرد: با هدایت‌های رهبر معظم انقلاب امروز ایران به عنوان کشور تاثیرگذار در معادلات دنیا مطرح است و در تمام معادلات نقش ویژه دارد.

خزاعی خاطرنشان کرد: برنده معادلات منطقه ایران است و این مهم تنها با تدبیر رهبر معظم انقلاب به دست آمده است.

فرماندار نهبندان هم در این دیدار با گرامیداشت هفته دولت و یاد خاطره شهیدان رجایی و باهنر اظهار داشت: هدف از این دیدار تجدید پیمان با آرمان‌های امام راحل و دیدار با امام جمعه نهبندان به مناسبت هفته دولت است.

حسین حاجی‌بگلو افزود: در طول هفته دولت 56 پروژه با اعتباری بالغ ‌بر 17 میلیارد و 600 میلیون تومان هزینه شده است.

وی به مهم‌ترین پروژه‌های قابل افتتاح هفته دولت این شهرستان اشاره کرد و گفت: راه‌اندازی معدن مس ماهور با اعتباری بالغ‌ بر 9 میلیارد و 600 میلیون تومان از مهم‌ترین این پروژه‌ها است.

فرماندار نهبندان با بیان اینکه سالروز سفر مقام معظم رهبری در سال 78 به نهبندان(روز نهبندان) نام‌گذاری شده است، خاطرنشان کرد: روز جمعه هفتم شهریورماه مراسمی به منظور گرامیداشت این روز بزرگ در شهرستان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/69015/خ30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول