اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته دولت

54 پروژه در نهبندان به بهره‌برداری می‌رسد

فرماندار نهبندان از بهره‌برداری 54 پروژه در بخش‌های مختلف همزمان با هفته دولت در نهبندان خبر داد.

54 پروژه در نهبندان به بهره‌برداری می‌رسد

به گزارش خبرگزاری فارس از نهبندان، حسین حاجی‌بگلو ظهر امروز در جلسه ستاد بزرگداشت هفته دولت و برنامه‌ریزی نهبندان اظهار داشت: هفته دولت فرصت مناسبی است که کارها و فعالیت‌های دولت برای مردم نمود پیدا کند و به همین منظور پروژه‌ها در بخش‌های مختلف به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی با اشاره به شعار آرامش و امید که از سوی دولت برای هفته دولت انتخاب شده است، افزود: در طول هفته دولت 54 پروژه در بخش‌های خدماتی، عمرانی، درمانی، کشاورزی و سایر بخش‌ها در شهرستان نهبندان افتتاح می‌شود.

فرماندار نهبندان ادامه داد: در یکی از روزهای هفته دولت معاون برنامه‌ریزی و اشتغال استانداری خراسان جنوبی به شهرستان نهبندان سفر خواهد کرد و علاوه بر افتتاح چندین پروژه از بازارچه مرزی دوکوهانه و معادن شهرستان بازدید خواهد کرد و از نزدیک در جریان ظرفیت‌های شهرستان قرار خواهند گرفت.

وی دیدار با خانواده‌های شهدا، غبارروبی مزار شهدا، نشست مطبوعاتی، دیدارهای مردمی و چندین برنامه‌ی مختلف دیگر را از جمله برنامه‌هایی دانست که در طول هفته دولت در شهرستان نهبندان برگزار می‌شود.

امام جمعه نهبندان هم در این جلسه با گرامیداشت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی اظهار داشت: آزادگان سرمایه‌های این نظام و ملت هستند و باید از فداکاری‌های آنها یاد شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین عباسعلی خزاعی افزود: نظام اسلامی طی سالیان گذشته با افتتاح پروژه‌های مختلف در هفته دولت مردم را در جریان فعالیت‌ها و برنامه‌های دولت قرار می‌دهند.

امام جمعه نهبندان تصریح کرد: هفته دولت امسال در شهرستان نهبندان با توجه به تقارن با سالروز سفر رهبر معظم انقلاب به نهبندان که به عنوان روز نهبندان نامگذاری شده است باید به صورت ویژه برگزار شود.

در ادامه حاضران جلسه به بیان دیدگاه‌های خود در مورد هرچه باشکوه‌تر برگزار شدن روز نهبندان پرداختند.

انتهای پیام/69015/ل30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول