اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

صبح امروز

فرماندار نهبندان از روستاهای سیل‌زده بازدید کرد

فرماندار نهبندان و جمعی از مسئولان شهرستانی از روستاهای سیل‌زده نهبندان بازدید کردند.

فرماندار نهبندان از روستاهای سیل‌زده بازدید کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از نهبندان، حسین حاجی‌بگلو  صبح امروز در ده‌گردشی در جمع اهالی روستای طبسین سفلی اظهار داشت: وظیفه مسئولان و مدیران و کارگزاران دولت خدمت‌رسانی به مردم است.

وی ادامه داد: شهرستان نهبندان دارای مردمانی ولایت‌مدار و پیش‌رو در تمامی صحنه‌های انقلاب است بنابراین این مردم شایسته خدمت‌رسانی بیشتر و بهتر نیز هستند.

فرماندار نهبندان با بیان اینکه سیاست‌ها و برنامه‌های دولت تدبیر و امید در راستای خدمت‌رسانی بیشتر به مردم است، تصریح کرد: ما مسئولان و مدیران با توجه به سیاست‌های دولت سعی داریم با خدمت‌رسانی به مردم موجبات نشاط را برای مردم فراهم آوریم.

حاجی‌بگلو با اشاره به اینکه مردم این روستا از جاری شدن سیل در اواخر سال گذشته دچار خساراتی شده‌اند، گفت: تاکنون تمامی دستگاه‌های ذیربط در راستای خدمت‌رسانی‌ به مردم روستاهای طبسین سفلی، طبسین علیا و کهنو خدمت‌رسانی لازم را انجام داده‌اند و این روند همچنان ادامه دارد.

وی ادامه داد: در راستای ساخت و ساز مسکن، اداره کل بنیاد مسکن خراسان جنوبی و اداره این شهرستان تدابیر و برنامه‌های لازم را در این روستا اجرا و برای متقاضیان ساخت مسکن تشکیل پرونده داده‌ که برای تحقق این امر، نیاز به مشارکت بیشتر مردم و اهالی این روستا است.

انتهای پیام/69003/ق20/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول