اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اعتباری بالغ بر 945 میلیون تومان

15 پروژه برق‌رسانی در نهبندان به بهره‌برداری رسید

همزمان با نخستین روز از هفته دولت با حضور فرماندار، امام جمعه و جمعی از مسئولان شهرستان یک پروژه به نمایندگی از 15 پروژه برق‌رسانی نهبندان به بهره‌برداری رسید.

15 پروژه برق‌رسانی در نهبندان به بهره‌برداری رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از نهبندان، مدیر توزیع برق نهبندان صبح امروز در مراسم افتتاح پروژه‌های برق شهرستان نهبندان اظهار داشت: به طور معمول در نخستین روز از هفته دولت افتتاح پروژه‌ها با طرح‌های برق رسانی است و امسال هم در هفته دولت 15 پروژه برق‌رسانی در شهرستان نهبندان افتتاح می‌شود.

محمود خسروی‌نوقاب افزود: از این تعداد پروژه شش پروژه خورشیدی است که در مدرسه کاردانش ملاصدار، مسجد امام رضا(ع)، مسجد گلستان، مسجد امام حسین(ع) و مسجد حضرت ابوالفضل(ع) نصب شده است. یک پروژه برق خورشیدی نیز در مدیریت توزیع نهبندان برای طرح‌های تحقیقاتی و بازدید دانشجویان و کارآموزان نصب شده است.

مدیر توزیع برق نهبندان با اشاره به اینکه پروژه‌های خورشیدی در دو نوع متصل به شبکه برق یا غیر متصل به شبکه برق هستند و علاوه بر تامین برق خود آن مکان اضافه تولید برق را به شبکه برق می‌دهد، گفت: مشترکان خانگی و کشاورزی نیز می‌توانند از پروژه استفاده کنند که 50 درصد هزینه آن کمک بلاعوض است.

خسروی نوقاب تصریح کرد: با نصب این شش پروژه برق خورشیدی در شهرستان تاکنون 11 مگابایت ساعت تولید برق داشته‌ایم.برای اجرای پروژه‌های خورشیدی مبلغ 303 میلیون تومان و در مجموع برای افتتاح 15 پروژه برق‌رسانی اعتباری بالغ بر 945 میلیون تومان هزینه شده است. تغییر شبکه در بلوار دانشگاه هم با توجه به مجوز استان از امروز آغاز شده است.

انتهای پیام/69015/خ20/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول