اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون میراث فرهنگی خراسان جنوبی:

فضای نصب بیلبورد گردشگری در اختیار میراث فرهنگی قرار گرفته شود

معاون گردشگری میراث فرهنگی خراسان جنوبی از شهرداری خواست فضای مناسبی را برای نصب بیلبوردهای تبلیغی معرفی جاذبه‌های شهری در اختیار میراث فرهنگی قرار دهد.

فضای نصب بیلبورد گردشگری در اختیار میراث فرهنگی قرار گرفته شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، مرتضی عربی عصر امروز در ستاد هماهنگی خدمات سفر نوروزی خراسان جنوبی اظهار داشت: با دستگاه‌های مربوط با ستاد هماهنگی سفر نوروزی مکاتبه شده تا در اسرع وقت برنامه‌های اجرایی خود را اعلام کنند.

وی تصریح کرد: داشتن آمار روزانه مسافران در استان یکی از مواردی است که طی این ایام با آن روبه‌رو خواهیم بود به همین دلیل هر روز ساعت 9 صبح آمار مسافران توسط دستگاه‌های مربوطه اعلام و به سازمان کشور ارسال می‌شود.

معاون گردشگری میراث فرهنگی خراسان جنوبی گفت: در ارتباط با نظافت، پاکسازی محیط و معابر پارک‌ها و فضای سبز و غیره مکاتبه شده است.

عربی در ارتباط با بیلبوردهای ورودی شهرستان‌ها افزود: از شهرداری درخواست می‌شود فضای مناسبی را برای نصب بیلبوردهای تبلیغی معرفی جاذبه‌های شهری در اختیار میراث فرهنگی قرار دهد.

وی گفت: نصب بیلبوردهای تبلیغی و تصاویر جاذبه‌های تاریخی و گردشگری در ورودی شهرستان‌ها سبب  جذب بیشتر مسافران و ماندگاری آنها در شهرستان می‌شود.

معاون گردشگری میراث فرهنگی خراسان جنوبی متذکر شد: بیلبوردهای ورودی شهرها سبب معرفی بیشتر شهر و آشنایی با امکانات و جاذبه‌های آن شده و در اقتصاد شهر مثمره ثمر خواهد بود.

عربی از مدیران سایر دستگاه‌ها خواستار شد قبل از فرا رسیدن نوروز فعالیت‌ها و اقدامات خود را در این ارتباط در قالب بروشور، کتابچه و غیره به دبیرخانه ستاد هماهنگی سفر نوروز  ارسال کنند تا خدمات جامع‌تری به مسافران ارائه شود.

وی ارسال لیست گشت نظارتی سازمان صنعت، معدن و تجارت، مدارس اسکان مسافران، کشیک بیمه‌ها، لیست کشیک مراکز پزشکی، لیست کشیک امداد جاده‌ای و مکان‌های استقرار آنها و غیره را به ستاد هماهنگی سفر نوروز خواستار شد.

انتهای پیام/69017/ش30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول