اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره کل میراث فرهنگی خراسان‌جنوبی خبر داد

صرف 550 میلیون تومان برای چشمه آب معدنی لوط خوسف

خبرگزاری فارس: معاون سرمایه‌گذاری و تامین منابع اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان‌جنوبی گفت: تاکنون برای ساماندهی چشمه آب معدنی لوط شهرستان خوسف اعتباری معادل 552 میلیون تومان هزینه شده است.

صرف 550 میلیون تومان برای چشمه آب معدنی لوط خوسف

هادی شاهوردی امروز در گفت‌و‌‌گو با خبرنگار فارس در بیرجند اظهار کرد: در دور نخست سفر هیئت دولت به خراسان‌جنوبی ساماندهی سه چشمه آب معدنی در استان به تصویب رسید.

وی با بیان اینکه ساماندهی چشمه آب معدنی لوط شهرستان خوسف نیز در سفر نخست هئیت دولت مصوب شده است، تصریح کرد: در ابتدای امر برای انجام مطالعات به منظور ساماندهی این چشمه آب معدنی مبلغ 8 میلیون تومان هزینه شد.

معاون سرمایه‌گذاری و تأمین منابع اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان‌جنوبی ادامه داد: تا پایان سال مالی گذشته برای ساماندهی این چشمه آب معدنی مبلغ 552 میلیون تومان هزینه شده است.

شاهوردی اضافه کرد: از این میزان اعتبار 317 میلیون تومان آن از محل اعتبارات استانی و 225 میلیون تومان آن از اعتبارات ملی بوده است.

وی افزود: در سال مالی جاری مبلغ 90 میلیون تومان اعتبار برای پروژه ساماندهی آب گرم لوط (آب معدنی لوط شهرستان خوسف) ابلاغ شده و از محل مصوبات خاص نیز مبلغ 150 میلیون تومان اعتبار پیش‌بینی شده است.

معاون سرمایه‌گذاری و تأمین منابع اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان‌جنوبی گفت: تاکنون ساخت تاسیسات‌، سرویس بهداشتی و حمام، بهسازی چشمه و ساختمان اداری در راستای آماده‌سازی این پروژه انجام شده است.

شاهوردی اظهار کرد: برای تکمیل این پروژه هنوز 350 میلیون تومان اعتبار دیگر نیاز داریم.

وی تصریح کرد: برای آسفالت شدن محور دسترسی به این مکان گردشگری شهرستان خوسف اعتباری بالغ بر یک‌میلیارد تومان نیاز است که راه و شهرسازی استان در این زمینه اقدامات لازم را انجام می‌دهد.

انتهای پیام/69003/و/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول