اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت دهه فجر انجام می‌شود

افتتاح 22 طرح کشاورزی در نهبندان

مدیر جهاد کشاورزی نهبندان از افتتاح تعداد 22 طرح کشاورزی و دامداری در این شهرستان به مناسبت دهه مبارک فجر خبر داد.

افتتاح 22 طرح کشاورزی در نهبندان

عزیز باقری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در نهبندان اظهار داشت: بخش کشاورزی یکی از بخش‌های مهم در توسعه و پیشرفت کشور است.

وی از بخش کشاورزی به عنوان بخش مهمی در توسعه اقتصادی کشور یاد کرد و ادامه داد: تلاش در این بخش علاوه بر تولید نیز درآمدزایی برای کشاورزان و دامداران و ایجاد اشتغال را به همراه دارد.

مدیر جهاد کشاورزی نهبندان، بخش کشاورزی را مهم‌ترین بخش برای توسعه اشتغال، درآمد و اقتصاد این شهرستان دانست و تصریح کرد: برای پیشرفت و توسعه شهرستان باید به بخش کشاورزی توجه ویژه‌ای صورت پذیرد.

باقری متذکر شد: امروزه باید کشاورزی نوین جایگزین کشاورزی سنتی شود و در این زمینه باید شیوه‌های نوین کشاورزی را در بخش کشاورزی به کار ببریم.

وی با اشاره به این‌که نهبندان یکی از شهرستان‌های برتر خراسان جنوبی در زمینه کشاورزی و دامداری است، افزود: توجه به بخش کشاورزی نهبندان می‌تواند اقتصاد موثر و پایداری را در منطقه ایجاد کند.

مدیر جهاد کشاورزی نهبندان اظهار کرد: تنها راهکار برای تولید بیشتر و اشتغال در بخش کشاورزی این شهرستان استفاده از شیوه‌های نوین کشاورزی و اصلاح الگوی مصرف آب است و در راستای اجرای طرح‌های کشاورزی و دامپروری در نهبندان نیز باید به اقلیم و میزان آب و خاک توجه کرد و بر اساس معیار و نیازها طرح‌هایی را تعریف و اجرایی کنیم.

باقری از بهره‌برداری تعداد 22 طرح تسهیلاتی کشاورزی و دامداری در این شهرستان به مناسبت دهه مبارک فجر خبر داد و گفت: برای اجرای این پروژه‌ها اعتباری بالغ بر 5 میلیارد و 200 میلیون ریال هزینه شده است.

وی در پایان با اشاره به اینکه با بهره‌برداری از این تعداد طرح 34 خانوار شهرستان نهبندان از مزایای آنها برخوردار می‌شوند، خاطرنشان کرد:‌همچنین افتتاح این طرح‌ها برای 30 نفر شغل ایجاد می‌کند.

انتهای پیام/69003/ذ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول