اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در 9 ماهه سال جاری صورت گرفت

هزینه‌کرد 9 میلیارد ریالی اجرای طرح‌های اشتغال امداد نهنبدان

مدیر کمیته امداد امام خمینی نهبندان گفت: در 9 ماهه امسال مبلغ 8 میلیارد و 834 میلیون ریال برای اجرای 170 طرح اشتغال این نهاد در نهبندان هزینه شده است.

هزینه‌کرد 9 میلیارد ریالی اجرای طرح‌های اشتغال امداد نهنبدان

علی قریب امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بیرجند اظهار داشت: در 9 ماهه سال جاری 170 طرح مشاغل خانگی و خوداشتغالی در کمیته امداد امام خمینی نهبندان اجرا شده است.

وی با اشاره به طرح‌های اجرا شده در این نهاد ادامه داد: برای اجرای این طرح‌ها مبلغ 8 میلیارد و 834 میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.

اجرای 46 طرح از محل اعتبارات داخلی امداد نهنبدان

مدیر کمیته امداد امام خمینی نهبندان با بیان این‌که اعتبارات لازم برای اجرای 46 طرح از محل اعتبارات داخلی کمیته امداد تامین شده است، افزود: برای اجرای این طرح‌ها یک‌میلیارد و 889 میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.

قریب با بیان این‌که اعتبارات هزینه شده برای 124 طرح از محل تسهیلات بانکی تامین شده است، گفت: این تسهیلات با سود چهار درصد به متقاضیان داده شده است.

وی اضافه کرد: برای اجرای این طرح‌‌ها 6 میلیارد و 945 میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.

فروش 461 متر فرش مددجویان امداد نهبندان

مدیر کمیته امداد امام خمینی نهبندان با بیان این‌که در 9 ماهه سال گذشته 164 طرح در این نهاد اجرا شده است، اذعان داشت: برای اجرای این طرح‌ها 7 میلیارد و 334 میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.

قریب با بیان این‌که در 9 ماهه امسال 461 متر فرش بافته شده توسط مددجویان کمیته امداد نهبندان فروخته شده است، تصریح کرد: این فرش‌ها به مبلغ 2 میلیارد و 44 میلیون ریال فروخته شده است.

وی یادآور شد: فروش این فرش‌ها بالغ بر 2 میلیارد و 17 میلیون ریال سودآوری داشته است.

130 بافنده مستمر زیرپوشش امداد نهبندان هستند

مدیر کمیته امداد امام خمینی نهنبدان با بیان این‌که 130 بافنده به صورت مستمر به بافت فرش اشتغال دارند، متذکر شد: فرش‌ها در طرح‌های خشتی، ریزماهی و گل فرنگ بافته می‌شود.

قریب با بیان این‌که فرش‌های بافته شده به تهران فرستاده می‌شود، خاطرنشان کرد: بازرگانان این فرش‌ها را به خارج از مرزهای کشور صادر می‌کنند.

انتهای پیام/69010/ق30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول