اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه نهبندان:

سیره‌نویسی 110 شهید شهرستان نهبندان انجام شد

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه نهبندان از تکمیل سیره‌نویسی 110 شهید در این شهرستان خبر داد و گفت: سیره‌نویسی سایر شهدا نیز در مراحل پایانی قرار دارد.

سیره‌نویسی 110 شهید شهرستان نهبندان انجام شد

به گزارش خبرگزاری فارس از نهبندان، حجت‌الاسلام محمد‌علی مومن‌زاده بعد از ظهر امروز در جلسه هماهنگی کمیته‌های کنگره شهدای شهرستان نهبندان که در محل فرمانداری برگزار شد، اظهار داشت: تاکنون سیره‌نویسی 110 شهید انجام و برای ویراستاری و تدوین کتاب ارسال شده است.

وی افزود: سیره‌نویسی سایر شهدانیز به دلیل این‌که خانواده و بستگان آنها در سایر شهرهای کشور هستند روند کندی دارد که تا پایان این هفته انجام شود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه نهبندان ادامه داد: آثار شهدا در قالب عکس، فیلم و متن آرشیو می‌شود که در آینده نیز کاربرد خواهد داشت.

مومن‌زاده تصریح کرد: برای این‌که در ویراستاری مطالب نیز مشکلی به وجود نیاید سیره‌نویسی شهدا در قالب 20 تا 30 خط خلاصه شده است.

کلاس‌های دانشگاه به نام شهدا ثبت شود

فرماندار نهبندان نیز در این جلسه حضور جوانان در برنامه‌ها را مهم دانست و اظهار داشت: باید زمینه‌ای فراهم شود که جوانان نیز حضور فعال در این مراسم داشته باشند تا هرچه بهتر با آرمان‌های شهدا آشنا شوند.

محمد مهدی عظیمی پیشنهاد کرد که به مناسبت برگزاری کنگره شهدای نهبندان کلاس‌های درس دانشگاه‌های شهرستان به نام شهدای نهبندان ثبت شود.

انتهای پیام/69015/غ20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول