اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ارشاد نهبندان:

10 کمیته ستاد دهه فجر در نهبندان تشکیل شد

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهبندان از تشکیل 10 کمیته جداگانه برای هرچه باشکوه‌تر برگزار شدن برنامه‌های دهه فجر این شهرستان در سال جاری خبر داد.

10 کمیته ستاد دهه فجر در نهبندان تشکیل شد

به گزارش خبرگزاری فارس از نهبندان، سید حسین هاشمی ظهر امروز در نخستین جلسه کمیته فرهنگی و هنری مراسم ارتباطات و اطلاع‌رسانی دهه فجر شهرستان نهبندان که در محل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهبندان برگزار شد، اظهار داشت: در جلسه اصلی دهه فجر 10 کمیته تشکیل شده است و قرار است مصوبات هر کمیته به کمیته دهه فجر شهرستان برای تصویب نهایی ارسال شود.

 

وی گفت: دهه فجر فرصت مناسب و بزرگی است تا اندیشه‌های امام راحل و فرمایشات رهبر معظم انقلاب و دستاوردهای نظام را به نسل جوان انتقال دهیم.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهبندان افزود: هدف کلی تمام دستگاه‌های فرهنگی این است که اهداف نظام جمهوری اسلامی ایران را در قالب‌های گوناگون انعکاس دهند.

 

هاشمی یاد‌آور شد: دستگاه‌های اجرایی برنامه‌های فرهنگی خود را به دبیرخانه دهه فجر شهرستان ارسال کنند تا مورد بررسی قرار گیرد.

 

وی تصریح کرد: هر چه یوم‌الله‌ها را با شکوه‌تر برگزار کنیم اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران را نشان می‌دهیم و  همه با همکاری هم برنامه را به بهترین شکل برگزار کنیم.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهبندان همچنین برنامه‌های پیش‌بینی شده فرهنگی برای این مراسم را برگزاری مسابقه روزنامه دیواری، برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری، نمایشگاه عکس و نمایش فیلم اعلام کرد.

دهه فجر شناسنامه انقلاب اسلامی است

رئیس اداره تبلیغات اسلامی نهبندان هم در این جلسه دهه فجر را شناسنامه انقلاب اسلامی عنوان کرد و افزود: همه باید تلاش کنیم تا برنامه‌ها به بهترین شکل برگزار شود.

 

حجت‌الاسلام ابوالقاسم لطفی اظهار کرد: برنامه‌ریزی جشن‏‌های ایام‏‌الله دهه فجر باید به نوعی باشد که سبب امید بیشتر، نشاط‏‌‌ آور، متنوع و گسترده باشد.

 

وی از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده این اداره را برگزاری جلساتی در مدارس با همکاری آموزش و پرورش شهرستان عنوان کرد.

 

گفتنی است در این جلسه با توجه به تقسیم کاری که انجام شد مقرر شد دستگاه‌های اجرایی برای هر چه بهتر برگزار شدن مراسم دهه فجر تلاش کنند.

انتهای پیام/69015/ق30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول