اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم نهبندان در مجلس شورای اسلامی:

کشور در سایه وحدت پیشرفت می‌کند

نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی گفت: در سایه وحدت کشور پیشرفت می‌کند.

کشور در سایه وحدت پیشرفت می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از نهبندان، مسئول نمایندگی ولی فقیه در جهاد کشاورزی خراسان جنوبی ظهر امروز در همایش وحدت که در روستای چاهشند شهرستان نهبندان برگزار شد، بر لزوم اتحاد و وحدت و همدلی تمامی مسلمانان تاکید کرد.

حجت‌الاسلام علی سجادی با اشاره به این مطلب که استکبار در تلاش است که بی‌دینی را در سطح جهان رواج دهد، اظهار داشت: امام خمینی(ره) توانست نقشه‌های دشمنان را از بین ببرد و به دنیا نشان دهد که دین می‌تواند جوامع را به حرکت درآورد و در رشد جامعه نقش داشته باشد.

وی اذعان کرد: امروز انقلاب تثبیت شده است و حرکت رو به جلوی خود را در سایه نظام جمهوری اسلامی، فرمایشات رهبر معظم انقلاب و حمایت مردم پیشرفت می‌کند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در جهاد کشاورزی خراسان جنوبی ادامه داد: تا زمانی که در صفوف اقشار مختلف اختلاف نیفتد به این کشور آسیبی نمی‌رسد و استکبار در تلاش است که از این راه به ایران ضربه وارد کند و جلوی پیشرفت کشور را بگیرد.

در سایه وحدت کشور پیشرفت می‌کند

نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی هم در این همایش اظهار داشت: در سایه وحدت است که کشور پیشرفت می‌کند.

مراد هاشمزهی افزود: به طور قطع با بودن اختلاف همه متضرر خواهند شد و یکی از مهم‌ترین دلایل و خلع‌هایی که سبب ایجاد اختلافات و مشکلات در کشورهای همسایه شده این است که ولایت فقیه ندارند.

این مقام مسئول با اشاره به دهگردشی‌های انجام شده به چندین روستا در روزهای اخیر اذعان داشت: خواسته بیشتر مردم ایجاد شغل برای جوانان است ولی افراد جویای کار با توجه به مشکلات کشور می‌توانند از وام‌های خود‌اشتغالی و اشتغال‌زایی بهره‌مند شوند و برای خود شغل ایجاد کنند.

همچنین در ادامه این همایش مولوی سعادت‌کوشا اظهار داشت: وحدت به معنای حقیقی کلمه در جمهوری اسلامی ایران تحقق پیدا کرده است.

وی افزود: نتیجه اختلاف را باید در بین سایر کشورهای اسلامی دید که هر روز چندین نفر کشته می‌شوند و کسانی که بین شیعه و سنی اختلاف ایجاد می‌کنند مزدوران استکبار هستند و وظیفه همه این است که در راستای ایجاد وحدت بیشتر تلاش کنند.

انتهای پیام/69015/ق30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول