اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت دهه فجر

همایش بزرگ «زندگی به سبک اسلامی» در نهبندان برگزار می‌شود

مسئول کمیته امور بانوان فرمانداری نهبندان از اجرای بیش از 15 برنامه فرهنگی و ارزشی به مناسبت دهه فجر در این شهرستان خبر داد و گفت: همایش بزرگ «زندگی به سبک اسلامی» در نهبندان برگزار می‌شود.

همایش بزرگ «زندگی به سبک اسلامی» در نهبندان برگزار می‌شود

سعیده شاه‌بیکی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در نهبندان ضمن گرامیداشت هفته وحدت و فرا رسیدن دهه مبارک فجر اظهار داشت: دهه فجر یادآور ارزش‌ها و رشادت‌های مردان و زنان غیور ایران اسلامی است که برای نجات اسلام و قرآن بر علیه طاغوت و طاغوتیان قیام کردند و با اسلام‌مداری و ولایت‌پذیری خود رژیم منحوس پهلوی را سرنگون ساختند.

وی با بیان اینکه ملت فهیم و بیدار ایران اسلامی با قیام خود علیه رژیم پهلوی سبب شدند تا ارزش‌های اسلامی مجدد در جامعه جاری و ساری شود، ادامه داد: دهه فجر تبلور باورها و اندیشه‌های انقلاب اسلامی است.

مسئول کمیته امور بانوان فرمانداری نهبندان تصریح کرد: انقلاب اسلامی از جمله انقلاب‌هایی است که آثار و حرکات آن در چارچوب مرزهای کشور خلاصه نمی‌شود بلکه دیدگاه فراملی دارد.

شاه‌بیکی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی یکی از عوامل مهم و تاثیرگذار در پیشبرد روند بیداری اسلامی و افزایش فعالیت‌های موثر اسلامی است، افزود: اعتقاد و ایمان مردم ایران به اسلام و موازین و ارزش‌های آن و درس گرفتن از قیام عاشورا چنان تحولی به وجود آورد که توانستند رژیم طاغوت و ایادی آنها را از این کشور بیرون کنند.

وی از برگزاری همایش بزرگ زندگی به سبک اسلامی در این شهرستان خبر داد و گفت: این همایش با همکاری حوزه بسیج خواهران و ادارات بهزیستی، جمعیت هلال احمر و کمیته امداد امام خمینی نهبندان برگزار می‌شود.

مسئول کمیته امور بانوان فرمانداری نهبندان دیدار با خانواده شهدا، برگزاری مسابقات بومی محلی در روستاها، برگزاری مسابقات ورزشی در رشته‌های مختلف، برگزاری گفتمان‌هایی با محوریت بصیرت، ولایت و انقلاب و برپایی ایستگاه اعلامیه‌های امام(ره) تا پیروزی انقلاب اسلامی را از اهم برنامه‌های دهه فجر کمیته امور بانوان فرمانداری نهبندان دانست.

شاه‌بیکی اظهار کرد: برگزاری مسابقه توانمندی‌های مادران خلاق،‌ تجلیل از زنان و دختران تأثیرگذار و توانمند، تهیه و اجرای برنامه تئاتر شاد با موضوع آسیب‌های اجتماعی به صورت طنز، برگزاری مسابقه هنرهای تجسمی و برگزاری همایش مصون‌سازی خانواده در برابر اعتیاد از دیگر برنامه‌های دهه فجر کمیته امور بانوان این شهرستان است.

وی خاطرنشان کرد: برگزاری کارگاه آموزشی مهارت‌های پیش از ازدواج، مهارت‌های محیط کار و روابط والدین و فرزند، بازدید از مراکز زیر پوشش اداره بهزیستی، برگزاری مسابقه وبلاگ‌نویسی، برگزاری جشن با محوریت پیروزی انقلاب اسلامی و برگزاری کارگاه آموزشی برای خانواده‌های زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی از دیگر برنامه‌های دهه فجر کمیته امور بانوان فرمانداری نهبندان محسوب می‌شود.

انتهای پیام/69003/ر40/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول