اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست پست استان فارس:

خدمات پستی در فارس یکنواخت‌سازی می‌شود

سرپرست پست فارس از یکنواخت‌سازی خدمات پستی در این استان خبر داد.

خدمات پستی در فارس یکنواخت‌سازی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، شهرام دهقانی بعد از ظهر امروز در مراسم معارفه خود به عنوان سرپرست پست استان فارس ارتقای کیفی خدمات پستی را مهمترین عامل افزایش ترافیک خدمات دانست و اظهار داشت: اساس کار ما در این اداره جلب رضایت کارکنان، برگزاری دوره‌های آموزشی مرتبط و استفاده مطلوب از آخرین فناوری‌های الکترونیکی در ارائه خدمات نوین پستی و نظارت و کنترل مستمر است.

کیفیت تنها عامل تمایز بین شرکت‌ها و بنگاه اقتصادی

سرپرست پست استان فارس بیان کرد: کیفیت باعث بقا و رقابتی می‌شود که در بنگاه‌های اقتصادی وجود دارد و امیدواریم بتوانیم این کیفیت را در پست ایجاد کنیم.

وی افزود: یکی از راه‌های دست‌یابی به کیفیت استفاده از ابزارها و سیستم کنترل کیفیت ایزو است.

دهقانی با اشاره به اینکه ارائه خدمات مختلف پستی به مردم موجب آسایش و صرفه‌جویی در وقت و هزینه آن‌ها می‌شود، گفت: پست مطمئن‌ترین و کم‌هزینه‌ترین راه ارتباطی و جابه‌جایی مرسولات است که تأثیر بسیاری در صرفه‌جویی وقت و ایجاد ضریب اطمینان هموطنان دارد.

وی اضافه کرد: پست به عنوان قدیمی‌ترین و مهم‌ترین سازمان کشور همراه امین، امانت‌دار و خدمت‌گزار صدیق مردم به حساب می‌آید که از منزلت و جایگاه ویژه‌ای در جامعه برخوردار است.

دهقانی تصریح کرد: امروز نقش و جایگاه پست به عنوان یک نهاد مهم ارتباطی در توسعه و حتی یک نیاز مقدم بر توسعه برای تسهیل و سرعت در انجام امور، تأمین نیازهای اجتماعی و افزایش بهره‌وری، جدی و حیاتی است.

غلامرضا نجاری، مدیرکل پیشین پست فارس نیز در این جلسه گزارشی از عملکرد پست این استان در طول بیش از هفت سال خدمت خود ارائه داد.

به گزارش فارس، شهرام دهقانی به عنوان سرپرست پست استان و غلامرضا نجاری نیز به عنوان عضو هیئت‌مدیره پست کشور معرفی شد.

در سال‌های اخیر شرکت پست فارس با افزایش سرسام‌آور هزینه ارسال روزنامه‌های کشوری به شهرستان‌های این استان از جمله رسالت و جوان، موجب ضربات سنگینی به مخاطبان دوستدار این‌گونه روزنامه‌ها شد به نحوی که اغلب پرداخت این هزینه‌ها برای آنها مقدور نشد و شهرستان‌های فارس از دسترسی به جراید دلخواه خود محروم ماندند.

انتهای پیام/2448/ذ30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول