اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت پست ایران:

شرایط کنونی شرکت پست باید به سرعت ساماندهی شود

مدیرعامل شرکت پست ایران گفت: شرایط کنونی شرکت پست باید به سرعت ساماندهی شود.

شرایط کنونی شرکت پست باید به سرعت ساماندهی شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، حسین مهری بعد از ظهر امروز در آیین معارفه سرپرست پست استان فارس با بیان اینکه نقش و کارکرد پست باید بیشتر از گذشته مورد توجه مسئولان قرار گیرد، اظهار داشت: به کارکرد پست در جامعه در حوزه‌های سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و ... باید بیشتر توجه شود.

وی با بیان اینکه پست تنها شبکه‌ای است که در اختیار دولت مانده است، تصریح کرد: پست رابط بین مردم و دولت، دولت و دولت و مردم با مردم است و باید به نقش و کارکرد آن بیشتر توجه شود.

مدیرعامل شرکت پست ایران، فلسفه وجودی شرکت پست را ارائه خدمات با کیفیت و سرویس‌های نوین به مردم دانست و افزود: باید همواره برای این سئوال که برای چه فعالیت می‌کنیم پاسخ مناسبی داشته باشیم.

مهری با بیان اینکه باید در راستای افزایش بهره‌وری و کارایی و همچنین انضباط مالی و اداری گام‌ برداریم به بازتعریف مکانیزم‌های جدید برای افزایش انگیزه در کارکنان در کوتاه‌مدت تأکید کرد.

وی در ادامه با اشاره به زیان 22 میلیارد ریالی در شبکه پست استان فارس طی 9 ماهه امسال، ابراز داشت: این زیان در کشور 3 هزار و 300 میلیارد ریال بوده است که باید در راستای کاهش و حذف این زیان‌ها تلاش کرد.

مدیرعامل شرکت پست ایران از کاهش سرانه مرسوله پستی سخن گفت و افزود: در سال‌های اخیر سرانه مرسولات پستی از 14 مرسوله به 10 مرسوله کاهش یافته و این در حالی است که در برنامه چهارم سرانه مرسولات پستی باید به 21 می‌رسید و در برنامه پنجم به 23 برسد.

مهری ادامه داد: در شبکه پست تمایل شهروندان تغییر کرده و باید با ارائه سرویس‌های جدید نیازهای آنان را مورد توجه قرار داد.

وی بیان داشت: در مجموع 18 هزار نقطه تماس پستی در مناطق شهری و روستایی کشور برای جابه‌جایی مرسولات به همراه 2 هزار و 700 خودرو و 7 هزار نامه‌رسان با موتور فعال است.

مدیرعامل شرکت پست ایران در بخش دیگری از سخنان خود از راه‌اندازی فروشگاه دائمی مجازی فروشگاه کتاب با هماهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خبر داد و خاطرنشان کرد: با راه‌اندازی این نمایشگاه مجازی پست خدمت تازه‌ای به مردم ارائه می‌دهد ضمن اینکه با این اقدام علاوه بر حذف شبکه‌های موازی از میزان ترددهای اضافی نیز کاسته می‌شود.

در ادامه ساسان تاجگردون، معاون برنامه‌ریزی و بودجه استاندار فارس در سخنانی کوتاه خواستار ارائه خدمات نوین در شبکه پستی به مردم این استان شد و گفت: در فارس در بخش پست اقدامات خوبی صورت گرفته که زیرساخت‌ها در این حوزه باید تقویت شود.

به گزارش فارس شهرام دهقانی به عنوان سرپرست پست این استان و غلامرضا نجاری نیز به عنوان عضو هیئت‌مدیره پست کشور معرفی شدند.

انتهای پیام/2448/ذ30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول