اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

اعتراض نامزد انتخابات هیئت کونگ‌فو کردستان:

برای انتخابات انتصابی فراخوان ندهید!

نامزد انتخابات هیئت کونگ‌فو کردستان با تأکید بر اینکه انتخابات باید به شکل واقعی باشد، گفت: اگر قرار است، انتصاب صورت گیرد دیگر برای ریاست هیئت فراخوان ندهید.

برای انتخابات انتصابی فراخوان ندهید!

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، کوروش خضری ظهر امروز در مجمع انتخاباتی هیئت کونگ‌فو کردستان اظهار کرد: باید به ورزش به عنوان یک بازار مناسب نگاه کرد.

وی با بیان اینکه استانداران سابق و کنونی کردستان بر ممنوعیت حضور افراد سیاسی تأکید کرد‌ه‌اند به طور تلویحی از فرهاد میمنت‌آبادی رئیس هیئت که همزمان رئیس سازمان میراث فرهنگی کردستان است انتقاد کرد.

نامزد انتخابات ریاست هیئت کونگ‌فو کردستان افزود: البته از اداره‌کل ورزش و جوانان استان نیز به دلیل چیدمان اعضای مجمع گلایه دارم، چرا که طبق آئین‌نامه باید 10 روز پیش از برگزاری مجمع اسامی حاضران در جلسه به نامزدها اعلام شود در حالی که من روز گذشته و با اصرار فراوان این لیست را تحویل گرفتم.

خضری با تأکید بر اینکه انتخابات باید به شکل واقعی باشد گفت: اگر قرار است، انتصاب صورت گیرد دیگر برای ریاست هیئت فراخوان ندهید.

وی برخی از برنامه‌های لازم‌الاجرا در ورزش کونگ‌فو را تأسیس خانه‌ کونگ‌فو با توجه به ظرفیت‌های موجود و تطبیق برنامه‌های ورزش و جوانان و فدراسیون با هیئت به منظور برگزاری کلاس‌ها عنوان کرد.

نامزد انتخابات ریاست هیئت کونگ‌فو کردستان توجه ویژه به شهرستان‌های کم‌برخوردار و زحمت‌کش، تشکیل کمیته بازاریابی برای ورزش کونگ‌فو و تشکیل کمیته نظارت بر عملکرد مربیان و داوران را موارد دیگری در این راستا اعلام کرد.

خضری با اشاره به اینکه در این سال‌ها هیچگاه هیئت رئیسه این ورزش را در استان ندیدیم، تصریح کرد: تشکیل یک هیئت رئیسه قوی متشکل از اعضای شورای شهر و بازاریان و پیشکسوتان کونگ‌‌فو از موضوعات مهمی است که باید مدنظر قرار بگیرد.

وی افزود: تعامل با آموزش و پرورش، تشکیل کمیته قوی آموزش، ارائه گزارش عملکرد شفاف در جلسات هیئت، تشکیل کمیته انضباطی توانمند و استفاده حداکثری از منابع مالی هیئت نیز باید در دستور کار قرار داشته باشد.

نامزد انتخابات ریاست هیئت کونگ‌فو کردستان با اشاره به لزوم و امکان برگزاری مسابقات بین‌المللی در استان اظهار کرد: باید بهترین و شایسته‌ترین نفرات به مسابقات مختلف اعزام شوند.

خضری در پایان ابراز امیدواری کرد، رئیس آینده هیئت کونگ‌فو کردستان بتواند در مسیر رشد و بالندگی این ورزش در سطح استان گام‌های اساسی بردارد.

انتهای پیام/79012/ر40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول