اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه تنکابن:

انتصابات باید اجماعی از خدمتگزاران شایسته به وجود آورد

امام جمعه تنکابن گفت: باید در حوزه خدمت فراجناحی عمل کنیم و در تمامی امور شایسته سالاری حاکم باشد و در انتصابات به‌گونه‌ای عمل کنیم تا اجماعی از خدمتگزاران شایسته از همه به وجود آید.

انتصابات باید اجماعی از خدمتگزاران شایسته به وجود آورد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان تنکابن، حجت‌الاسلام سید داوود شاهچراغی عصر امروز در مراسم معارفه شهردار تنکابن اظهار داشت: انتقاد باید سازنده باشد هرچند انتقاداتی هم داریم که اساس و پایه و مبنایی ندارند و بر پایه اخلاق و صداقت نیستند.

وی تاکید کرد: ما باید در حوزه خدمت فراجناحی عمل کنیم و در تمامی امور شایسته سالاری حاکم باشد و در انتصابات به‌گونه‌ای عمل کنیم تا اجماعی از خدمتگزاران شایسته از همه به وجود آید و گروه‌ها احساس تمام برد کنند.

شاهچراغی به دولت اعتدال و نظرات ریاست جمهوری در مقوله پرهیز از افراط و رعایت اخلاق نیز اشاره کرد و گفت: اگر بر پایه اعتدال و به دور از هرگونه افراط کار کنیم دیگر اختلافی پیش نمی‌آید زیرا اخلاق آن‌قدر از درجه اهمیت بالای برخوردار است که پیامبر اکرم فرمودند من برای احیای اخلاق و ترویج آن آمده‌ام.

امام جمعه تنکابن به بیانات امام راحل نیز اشاره‌ای کرد و افزود: امام راحل به رئیس جمهور مکتبی و معتقد زمان خود شهید رجایی فرموده بودند یادتان باشد مردم شما را بر این مسند قرار دادند و یادمان باشد زمانی که در تبعید، زندان و غربت بودیم همین مردم بودند که ما را به این مسئولیت رساندند پس باید تمام فکر و ذکرتان خدمت به مردم باشد.

وی تصریح کرد: مدیریت و پست اعتباری است و حقیقت واقعی نیست بلکه ابلاغی است که امروز به ما می‌دهند و فردا پس می‌گیرند و این گونه نیست که فکر کنیم فرصت خدمت همیشه وجود دارد بلکه باید از این فرصت به بهترین شکل ممکن برای خدمت به مردم بهره‌گیری کنیم.

شاهچراغی به مشکلات منطقه به‌ ویژه تنکابن در بحث آب شرب، راه، کمربندی شهرها، کمبودهای بهداشتی و درمانی، پسماند اشاره کرد و از مسئولان استان خواست تا به این مشکلات توجه ویژه داشته باشند.

امام جمعه تنکابن گفت: کار کلیدی در شهرستان تنکابن حل مشکل آب شرب است و همه تلاشمان را باید در این راه قرار دهیم تا از اساس این معضل برطرف شود و برای این منظور باید برای احداث سدی که مشکل آب شرب و کشاورزی منطقه را حل کند بیشتر از گذشته پیگیری کنیم.

انتهای پیام/86020/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول