اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نماز جمعه این هفته کاکی مطرح شد

هشدار امام جمعه کاکی به مسئولان بوشهر در مورد انتصاب مدیران ضعیف

امام جمعه کاکی به مسئولان بوشهر هشدار داد مدیران ضعیف و ناتوان را برای پست‌های مدیریتی انتخاب نکنند.

هشدار امام جمعه کاکی به مسئولان بوشهر در مورد انتصاب مدیران ضعیف

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان دشتی، حجت‌الاسلام محمد محمدی در آیین عبادی سیاسی و وحدت‌آفرین نماز جمعه این هفته شهر کاکی که با حضور اقشار مردم مون، متعهد، ولایتمدار و همیشه در صحنه در مصلای الزهرا(س) این شهر اقامه شد، ضمن سفارش نمازگزاران به رعایت تقوای الهی اظهار داشت: اینکه ادارات کل برای انتصاب مدیران مشورت نمی‌کنند حرفی نیست ولی مدیر مجرب و توانمند بگمارند.

امام جمعه کاکی خاطرنشان کرد: نمونه آن اداره گاز استان مدیری در بخش کاکی منصوب کرده است که در حد کارآموز است و مدیران باید احترام مردم نگه دارند اینجا کارگاه کسب تجربه و آزمایشگاه نیست.

وی خطاب به استاندار بوشهر ادامه داد: از استاندار انتظار داریم تذکر دهد تا مردم از دولت ناامید نشوند و فرماندار و بخشدار از پذیرش چنین مدیران خودداری کنند.این ضعف از مدیران کل است چون رفع این مشکلات مستلزم انتصاب مدیرانی است که توانمندتر از ما فوق خواهند بود.

امام جمعه کاکی به  فرماندار دشتی و بخشدار کاکی تذکر داد و گفت: مدیران ضعیف را در جلسه شورای اداری راه ندهید البته اینجانب در صورت چنین اتفاقی در این جلسات شرکت نخواهم کرد و بنده با همراهی نماینده مردم در مجلس و همراهی استاندار به توسعه می‌اندیشیم و مدیران ناتوان مانع توسعه شهرستان و بخش هستند.

خطیب نماز جمعه کاکی شهادت حضرت امام حسن عسکری (ع) را تسلیت گفت و با اشاره به بیان تحلیل بیانات ارزشمند مقام معظم رهبری که دیروز در جمع مردم قم ایراد شد پرداخت و گفت: بیانات ارزشمند ولی امر مسلمین مثل همیشه منشور نجات و راهگشا بود.

رئیس شورای فرهنگ عمومی کاکی گفت: مسئولان نظام ارزش‌ها و ابهت نظام را حفظ کنند سال‌ها رهبری مبارزه با مفاسد اقتصادی را تذکر می‌دهد بنابراین با دقت و حوصله رسیدگى به پرونده‏‌هاى فساد اقتصادى را در صدر امور قرار دهند.

وی در ادامه به 9 ربیع الاول سالروز امامت حضرت مهدى موعود (عجل‌الله تعالى فرجه‌الشریف) (260 ه. ق) اشاره کرد و گفت: منتظران امام زمان(عج) مکلفند با تمام توان، قانون عدل‏ الهى را در این کشور ولى عصر(عج) حاکم کنند و زمینه را براى ظهور منجى مصلح‏ هموار سازند.

محمدی ضمن تبریک میلاد مسعود نبی مکرم اسلام (ص) و آغاز هفته وحدت گفت: مهم‌ترین نقطه ایجاد وحدت وجود مقدس خاتم‌الأنبیاء (ص) که کانون همه عشق‏‌ها و محبت‏‌هاى دنیاى اسلام است و محور و مرکز اتحاد و اتفاق و هماهنگى همه مذاهب اسلامى است.

انتهای پیام/66001/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول