اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه فردیس خواستار شد

لزوم انتصاب مدیران فردیس بر اساس توانمندی‌ها

امام جمعه فردیس گفت: مدیران ارشد استان و شهرستان باید افرادی را به کار گیرند و به سمت‌های مختلف منصوب کنند که توانمندی‌های لازم را داشته باشند.

لزوم انتصاب مدیران فردیس بر اساس توانمندی‌ها

حجت‌الاسلام والمسلمین علی‌اکبر ایمانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار کرد: شهرستان فردیس به تازگی از نظر ساختار اداری و سیاسی به سطح شهرستان ارتقا یافته و ما شاهد راه‌اندازی و فعالیت ادارات و دستگاه‌های اجرایی از جمله فرمانداری در فردیس هستیم.

وی تصریح کرد: به طور طبیعی مدت زمانی برای استقرار تمام دستگاه‌ها و ادارات در منطقه‌ای که به تازگی به سطح شهرستان ارتقا یافته، نیاز است و تاکنون نیز تلاش‌های خوبی در این زمینه انجام شده است اما انتظار داریم که در این زمینه جدیت و سرعت‌ عمل بیشتری از سوی مسئولان شاهد باشیم.

خطیب جمعه شهرستان فردیس افزود: این شهرستان دارای مشکلات و نیازهایی است که بخشی از آن‌ها به واسطه مشکلات کشور و استان بوده، مانند بیکاری جوانان و معضل مسکن و بخشی نیز مختص خود فردیس است.

ایمانی تاکید کرد: برای رفع این مشکلات و معضلات ابتدا باید تمام دستگاه‌های اجرایی ادارات خود را در فردیس مستقر و راه‌اندازی کنند و در گام بعدی ما نیازمند مدیران توانمند، متعهد، ولایی و کاردان هستیم.

وی اظهار کرد: مسئولان ارشد باید افرادی را در سمت‌های اداری و اجرایی فردیس به کار گیرند که دارای توانمندی لازم در حوزه مسئولیت خود بوده و از سوی دیگر انتصاب‌ها باید بر اساس نیاز شهرستان باشد.

امام جمعه شهرستان فردیس تاکید کرد: انتصاب مدیران کارآمد، متعهد، متخصص و ولایی از یک طرف در رفع مشکلات و کاستی‌های شهرستان نقش بسیار داشته و از سوی دیگر روحیه امید و نشاط را در میان مردم افزایش می‌دهد.

ایمانی افزود: به طور قطع افزایش روحیه امید در جامعه منجر به توسعه روحیه همکاری و تعامل میان مردم با مسئولان شده و بیشتر از گذشته می‌توانیم از پتانسیل و ظرفیت‌های مردمی برای رفع مشکلات و نارسایی‌ها استفاده کنیم.

انتهای پیام/2302/م20/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول