اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار قم:

در انتصاب مدیران عجله نمی‌کنیم

استاندار قم انتصاب افراد معتقد به نظام مقدس اسلامی و ولایت فقیه، متخصص، متعهد و اعتدال گرا را در اولویت انتصابات خود عنوان کرد و افزود: در انتصاب‌ها عجله نخواهیم کرد.

در انتصاب مدیران عجله نمی‌کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی استانداری قم حجت الاسلام والمسلمین محمد صادق صالحی منش استاندار قم با امیرآبادی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی دیدار و گفتگو کرد.

حجت الاسلام والمسلمین صالحی منش در این دیدار که با حضور فعالان سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، ‌اقتصادی و ورزشی برگزار شد ضمن دریافت گزارشات، دغدغه‌ها و پیشنهادات نمایندگان مردم در عرصه‌های مختلف، از پیگیری مشکلات اقشار مختلف از طریق دفتر ارتباطات مردمی استانداری قم خبر داد.

استاندار قم با اشاره به ارتباط نزدیک خود با اهالی نیروگاه، پیشرفت در عرصه‌های گوناگون فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی در سال‌های اخیر را بسیار گسترده و وسیع عنوان کرد و افزود: امروز بحمدالله با فرمان مقام معظم رهبری مدظله العالی منطقه نیروگاه از آبادانی برخوردار هستند.

صالحی منش در ادامه با اشاره به رای مردم به دولت تدبیر و امید، انتصاب افراد معتقد به نظام مقدس اسلامی و ولایت فقیه، متخصص، متعهد و اعتدال گرا را در اولویت انتصابات خود عنوان کرد و افزود: در انتصاب‌ها عجله نخواهیم کرد.

استاندار قم گفت: قم از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است و همه باید از این ظرفیت قم به عنوان عش آل احمد (ص) بهره مند شوند.

وی حضور مراجع عظام تقلید، علما و فضلای بزرگوار را از نعمت‌های خداوند متعال به قم دانست و افزود: همه باید قدردان این ظرفیت‌ها باشیم.

انتهای پیام/2258/ک

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول