اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار درمیان:

90 درصد سهمیه سوخت حمایتی درمیان در اختیار مدارس قرار گرفت

فرماندار درمیان گفت: 90 درصد سهمیه سوخت حمایتی شهرستان در سال‌جاری برای تأمین گرمای کلاس‌های درس در اختیار مدارس شهرستان قرار گرفت.

90 درصد سهمیه سوخت حمایتی درمیان در اختیار مدارس قرار گرفت

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، به نقل از روابط عمومی فرمانداری درمیان، رجبعلی براتی در نشست شورای آموزش و پرورش درمیان با بیان این‌که شوراها از ظرفیت و جایگاه بالایی در جامعه برخوردار هستند، اظهار داشت: باید بیش از پیش به ظرفیت‌ها و توانایی شوراها توجه شود.

وی تصریح کرد: فراهم کردن زیرساخت‌های لازم برای برخورداری مدارس از اینترنت پرسرعت الزامی است و نیاز ضروری نظام تعلیم و تربیت شهرستان به شمار می‌رود.

فرماندار درمیان، ایجاد تنوع، زیباسازی محیط و فراهم آوردن شرایط مناسب را لازمه افزایش سرانه مطالعه در بین جوانان و نوجوانان مرزنشین دانست و ادامه داد: برای این‌که ارزیابی دقیق و مؤثری از فعالیت‌های فرهنگی درمیان داشته باشیم ضروری است برای این فعالیت‌ها شاخص‌هایی مدون و مطلوب تعریف شود.

براتی، از اهدای 850 جلد کتاب به کتابخانه‌های مدارس به ارزش 4 میلیون و 250 هزار تومان توسط دو نهاد فرهنگی تبلیغات اسلامی و ارشاد اسلامی شهرستان خبر داد.

وی، بر حضور روحانیون در نماز جماعت مدارس تأکید و اذعان داشت: فعالیت‌های دینی و توجه به مسائل شرعی و اسلامی را باید از همان بدو کودکی به نونهالان و نوجوانان آموخت و این امر با مشارکت جدی روحانیون در نماز جماعت مدارس به عنوان کارشناسان مذهبی امکان‌پذیر است.

انتهای پیام/22482/س/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول