اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به منظور کاهش آلودگی هوا صورت می‌گیرد

ایجاد 200 هکتار فضای سبز در منطقه گل‌گهر و سیرجان

نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس گفت: به منظور کاهش آلودگی هوای ناشی از کارخانه‌های تولید آهن و فولاد 200 هکتار فضای سبز در منطقه گل‌گهر و شهر سیرجان ایجاد می‌شود.

ایجاد 200 هکتار فضای سبز در منطقه گل‌گهر و سیرجان

به گزارش خبرگزاری فارس از سیرجان، شهباز حسن‌پور بعد از ظهر امروز در جلسه بررسی فضاهای سبز مناطق صنعتی این شهرستان، اظهار داشت: در جلساتی که با وزیر جهاد کشاورزی و رئیس سازمان محیط زیست کشور داشته‌ام با هدف کاهش آلودگی هوا در منطقه صنعتی گل‌گهر 100 هکتار از این منطقه با موافقت تامین اعتبار لازم توسط شرکت‌های فولاد به فضای سبز تبدیل می‌شود.

وی افزود: مجری این طرح سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری سیرجان است و از همین اعتبار نیز 100 هکتار فضای سبز در شهر سیرجان احداث می‌شود تا آلایندگی هوای ناشی از کارخانه‌های تولید آهن و فولاد کمتر شود.

نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: با توجه به اینکه مناطق شمالی سیرجان از جمله پاریز، بلورد و چهارگنبد مستعد پرورش گل محمدی است از هفته آینده توزیع رایگان قلمه گل محمدی بین کشاورزان و دوست‌داران کاشت گل محمدی آغاز می‌شود.

حسن‌پور در پایان متذکر شد: کشاورزانی که کاشت بیشتری را داشته باشند مشمول دریافت 10 میلیون ریال جایزه در قالب نهاده‌های کشاورزی می‌شوند که پس از نظارت و تایید کارشناسان جهاد کشاورزی بین آنان توزیع می‌شود.

انتهای پیام/80015/ذ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول