اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهر شاهین‌شهر:

13 میلیارد تومان بودجه برای فضای سبز شاهین‌شهر تعریف شده است

رئیس شورای اسلامی شاهین‌شهر با بیان اینکه امسال 13 میلیارد تومان برای بودجه فضای سبز تعریف کرده‌ایم، گفت: سرانه هر نفر در خصوص فضای سبز هم اکنون 12 مترمربع است که به 30 مترمربع خواهد رسید.

13 میلیارد تومان بودجه برای فضای سبز شاهین‌شهر تعریف شده است

حمیدرضا مقدسی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با بیان اینکه در بحث خدمات شهری 13 میلیارد تومان برای بحث فضای سبز تعریف کرده‌ایم، ادامه داد: امسال قرار شده است سرانه هر نفر در خصوص فضای سبز هم اکنون 12 مترمربع است به 30 مترمربع در عرض چهار سال برسانیم.

وی با بیان اینکه پساب فاضلاب را 150 لیتر در ثانیه خریداری کرده‌ایم و 60 لیتر بر ثانیه هم میزان چاه‌های فاضلاب است، اذعان داشت: در جمع چیزی در حدود 210 لیتر بر ثانیه آب از حوزه پساب برای فضای شهری داریم.

این مسئول گفت: تمام این آب‌ها باید با یک لوله انتقال جهت آبیاری فضای سبز پمپ شود به منبع ضلع غربی شهر به لحاظ اینکه آنجا دارای ارتفاع بیشتری است.

وی با بیان اینکه در ابتدای کار ظرفیت منبع آب پساب کم بود، تاکید کرد: منبع هزارتایی موجود کفاف نمی‌داد به همین جهت یک مناقصه گذاشتیم برای منبع 10 هزار بر حسب مترمکعب که در مناقصه هم پیمانکار مشخص شد.

مقدسی با بیان اینکه آبیاری را از صورت سنتی و زمینی به لوله‌کشی تحت فشار تغییر داده‌ایم تصریح کرد: برنامه‌ریزی‌شده است که سالی 50 هکتار به فضای سبز اضافه کنیم.

وی با اشاره موضوع مشکلات کارگران شهرداری شاهین‌شهر و تحقق نیافتن مطالبات آنها افزود: شرکتی که قبلا به نام شاهین کاران تأسیس شده بود که عمده کارهای شهر را به این شرکت داده بودند و متوالی این زحمتکشان شهر بود که حتی چند نفر از اعضای شورای قبل عضو آن بودند، حق‌ و حقوق یک سری از این کارگران توسط این شرکت پایمال شده بود.

رئیس شورای شهر شاهین‌شهر با بیان اینکه دادن کار به یک شرکت خصوصی مغایر قانون خصوصی‌سازی است و جرم محسوب می‌شود، ادامه داد: جلوی این شرکت متخلف گرفته شد که ظاهراً امروز به هیئت‌مدیره جدید در جای دیگر مشغول فعالیت است.

وی با اشاره به موضوع اداری مالی و بحث بودجه‌ریزی عملیاتی بیان کرد: یک کمیسیون مجزا برای بودجه در شورای اسلامی شاهین‌شهر تعریف شده است.

مقدسی با اشاره به موضوع امور رفاهی کارکنان شهرداری اعم از قراردادی و رسمی تاکید کرد: هیئت‌مدیره جدید دوباره برای تعاونی مسکن کارکنان شهرداری شاهین‌شهر تشکیل شد.

وی با بیان اینکه به اعضای جدید تاکید کرده‌ایم جهت‌دهی این تعاونی به سمت امور رفاهی قشر ضعیف در شهرداری باشد، تصریح کرد: آن دسته کسانی از کارکنان شهرداری شاهین‌شهر که تا حالا چند دفعه زمین و مسکن از گرفته‌اند، نه تنها دیگر حق عضو شدن در تعاونی را ندارند بلکه باید اموال اضافی را که به ناحق صاحب شده‌اند را به بیت‌المال برگردانند.

رئیس شورای اسلامی شاهین‌شهر با بیان اینکه 270 نفر کارکنانی شهرداری به صورت شبانه‌روز در پاکیزگی سایت بازیافت مشغول به کار هستند، اظهار کرد: این تعداد تاکنون هیچ نفعی را از شهرداری را نبرده‌اند.

انتهای پیام/63023/ع30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول