اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل دفتر امور فنی استانداری همدان عنوان کرد

لزوم توجه شهرداران به جداسازی آب شرب از فضای سبز

مدیر کل دفتر امور فنی استانداری همدان خواستار جداسازی آب شرب از آبیاری فضای سبز شد و گفت: این مهم باید جزو برنامه‌های اصلی شهرداران قرار گیرد.

لزوم توجه شهرداران به جداسازی آب شرب از فضای سبز

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، عزیز یوسفی ظهر امروز در همایش شهرداران در استان همدان اظهار داشت: مدیریت شهری شامل بحث شیوه کار کردن انسان‌ها و شهرداران است که همین موضوع گویای فعالیت بسیار سنگین شهرداران برای ارائه خدمات است.

وی با بیان اینکه در بحث اداره شهر باید راه بهتری را انتخاب کرد، تأکید کرد: بعضی عادات در بدنه شهرداری موجب کسالت می‌شود و باید تغییراتی را در این راستا ایجاد کنیم.

مدیرکل دفتر امور فنی استانداری همدان با بیان اینکه استان همدان دارای 29 شهر است، ابراز داشت: شهرداران به عنوان مدیران شهری، وظیفه حساسی در ارائه خدمات به مناطق شهری دارند.

وی با تأکید بر لزوم ساماندهی حمل و نقل بار و مسافر ابراز کرد: باید توجه ویژه‌ای به پاکسازی معابر در این فصل را در برنامه کاری داشت.

یوسفی مدیریت بر آب‌های سطحی را از ضروریات دانست و خواستار جداسازی آب شرب از آبیاری فضای سبز شد و گفت: این مهم باید جزو برنامه‌های اصلی شهرداران قرار گیرد.

انتهای پیام/89029/غ10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول