اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار ایلام:

مشکل تامین آب فضای سبز ایلام مرتفع می‌شود

شهردار ایلام گفت: با تدابیر اندیشیده شده مشکل تامین آب فضای سبز ایلام مرتفع می‌شود.

مشکل تامین آب فضای سبز ایلام مرتفع می‌شود

حبیب‌الله منصورپور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام اظهار داشت: تامین آب شرب فضای سبز ایلام یکی از نیازهای اساسی این شهر محسوب ‌شده است.

شهردار ایلام گفت: با تلاش مسئولان امر این مهم به عنوان یک اولویت در دستور کار قرار گرفته است و اکنون کار انتقال پساب تصفیه‌خانه ایلام به چقاسبز ایلام در دستور کار قرار دارد.

وی ادامه داد: بر اساس اعلام کارشناسان امر فاز یک پروژه انتقال پساب تصفیه خانه فاضلاب به مجموعه  رفاهی، تفریحی چقاسبز ایلام 75 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

این مسئول اضافه کرد: این پروژه بزرگ در حال حاضر با شتاب قابل قبولی در حال اجرا بوده که روند ایجاد آن مطلوب ارزیابی می‌شود.

منصورپور تصریح کرد: شهرداری ایلام در زمره نخستین شهرداری‌های کشور است که از پساب تصفیه خانه فاضلاب شهری در راستای آبیاری فضای سبز استفاده خواهد کرد.

شهردار ایلام گفت: برنامه‌های مختلفی برای زیباسازی و مبلمان شهری ایلام تدوین و طراحی شده است که به مرور در طول سال اجرایی می‌شود.

انتهای پیام/2246/ت20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول