اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان:

زنجان جزو استان‌های با سرانه فضای سبز پایین است

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان با اشاره به اهمیت توسعه فضای سبز در استان گفت: زنجان جزو استان‌های با سرانه فضای سبز پایین است.

زنجان جزو استان‌های با سرانه فضای سبز پایین است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، بهمن اسکندری ظهر امروز در جلسه هماهنگی برنامه‌های هفته منابع طبیعی با پرداختن به نقش رسانه‌ها در توسعه، فرهنگ‌سازی و آگاهی عموم مردم اظهار داشت: در این رابطه تصمیم گرفتیم با تشکیل کمیته تخصصی از اصحاب رسانه زمینه سود بردن از تجربیات آنها در همفکری برای آگاه‌سازی عرصه‌نشینان و مرتع‌داران را بالا ببریم.

وی، با اشاره به تاکید مقام معظم رهبر درباره تبدیل فرهنگ منابع طبیعی به معارف عمومی افزود: باید با همفکری نحوه عمومی کردن این فرهنگ را در جامعه نهادینه کنیم.

مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان ضمن درخواست از حضور اصحاب رسانه و صدا و سیمای مرکز زنجان در جلسات این اتاق اظهار امیدواری کرد: با همفکری و استفاده از تجربیات رسانه‌های مختلف استان بتوانیم زمینه و بستر لازم را برای نگاه تاثیرگذار عموم مردم برای حفظ و صیانت از منابع طبیعی را بالا ببریم.

این مقام مسئول، با اعلام اینکه زنجان جزو استان‌های با سرانه فضای سبز پایین است، گفت: طی صحبت‌هایی انجام شده خیران توسعه فضای سبز 100 هکتار و دو سال نگهداری را به صورت پایلوت تعهد کرده‌اند.

اسکندری، از مدیرکل صدا و سیما خواست برای نهادینه شدن این فرهنگ این افراد را به برنامه‌های سیمای مرکز زنجان به عنوان میهمان دعوت کنند.

وی، با اشاره به مشکلات زیست‌محیطی و منابع طبیعی لزوم آگاه‌سازی برای جلوگیری از نریختن هرگونه زباله و تخریب مراتع را مهم دانست و تصریح کرد: باید این موضوع را به بطن جامعه القا کنیم و با دسته‌بندی مخاطبان در بخش‌های مختلف دوستدار طبیعت و عرصه‌نشینان به این سمت گام برداریم.

به گفته مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان، بیشترین مخاطبان و جامعه هدف ما عرصه‌نشینان هستند که بیننده برنامه‌های صدا و سیما هستند.

انتهای پیام/2308/ح20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول