اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست شهرداری خرم‌آباد:

جداسازی آب شرب از آب مصرفی فضای سبز در دستور کار قرار گیرد

سرپرست شهرداری خرم‌آباد گفت: به دلیل پرداخت بالای آب‌‌بها باید جداسازی آب شرب از آب مصرفی فضای سبز در خرم‌آباد در دستور کار قرار گیرد.

جداسازی آب شرب از آب مصرفی فضای سبز در دستور کار قرار گیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، یحیی عیدی بیرانوند عصر امروز در همایش یکروزه شهرداری‌های لرستان در خرم‌آباد با بیان اینکه هر منطقه از شهرداری خرم‌آباد سالانه به طور متوسط 8 میلیارد ریال آب‌بها پرداخت می‌کند، اظهار کرد: برای کاهش این رقم باید جداسازی آب شرب از آب مصرفی فضای سبز در دستور کار قرار گیرد.

سرپرست شهرداری خرم‌آباد با اشاره به اینکه شهرداری‌های نواحی مختلف شهر خرم‌آباد در مجموع سالانه بیش از 30 میلیارد ریال بابت آب‌بها به شرکت آبفا پرداخت می‌کنند، گفت: باید هرچه سریع‌تر این معضل برطرف شود.

وی با بیان اینکه طولانی شدن طرح‌های توسعه شهری یکی از مشکلات اصلی در توسعه شهر خرم‌آباد است، اظهار داشت: متاسفانه برخی طرح‌های توسعه‌ای خرم‌آباد از سال 68 تاکنون ادامه دارند.

عیدی بیرانوند با بیان اینکه سامانه تلفن 24 ساعته 137 شهرداری خرم‌آباد به منظور دریافت نظرات، انتقادات و شکایات مردمی امروز راه‌اندازی شده گفت: یکی از مهمترین وظایف شهرداری‌ها بررسی نظرات، پیشنهادات، انتقادات و شکایات مردمی است که در این راستا و در سال‌های اخیر سامانه تلفنی137 با چشم انداز حرکت هدفمند به سوی شهروندمداری و با بهره‌گیری از سیستم ضبط مکالمات در برخی از شهرداری‌ها راه اندازی شده است و مدیریت شهری از امروز به منظور دریافت پیام شهروندان، صرفه‌جویی در وقت و کاهش هزینه‌ها تمام درخواست مردم را ضبط و پیگیری می‌کند.

وی از دستگاه‌های اجرایی خواست که در ارائه اخذ استعلام به منظور انشعابات آب ، برق و گاز با شهرداری خرم‌آباد همکاری داشته باشند.

انتهای پیام/85001/ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول