اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مربی بومی و همدانی تیم فوتبال پاس:

رسیدن اشجاری به بازی نفت برای پاس مشکل‌گشاست

مربی بومی و همدانی تیم فوتبال پاس گفت: حضور نخستین باره حسن اشجاری در ترکیب تیم پاس کمک شایانی برای کسب نتیجه این تیم می‌کند.

رسیدن اشجاری به بازی نفت برای پاس مشکل‌گشاست

بابک صمدیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار داشت: تیم فوتبال پاس در حال حاضر با روحیه مناسبی به مسجد سلیمان سفر کرده است.

وی با بیان اینکه برای کسب نتیجه هم‌قسم شدیم، افزود: شرایط تیم پاس در جدول مطلوب نیست و گرفتن امتیاز در این بازی می‌تواند وضعیت تیم را بهبود بخشد.

مربی بومی تیم فوتبال پاس با بیان اینکه با بازیکنان تیم هم‌قسم شده‌ایم تا از این بازی دست پر خارج شویم، گفت: نباید از این موضوع غافل شد که تیم حریف بهترین خط حمله لیگ را دارد و در بازی هجومی بسیار قدرتمند ظاهر می‌شود.

به گفته وی؛ مسجد سلیمان به داشتن تماشاگران پرشور معروف است و قطعاً حضور تعداد هواداران تیم نفت کار پاس را سخت می‌کند.

صمدیان ابراز کرد: باید با تقویت روحیه بازیکنان تیم با اعتماد به نفس به دنبال نتیجه و امتیاز باشیم.

وی در ادامه با اشاره به نبود پنج بازیکن تیمش در این بازی خاطرنشان کرد: مهرداد رضایی، مجتبی محبوب‌مجاز، مصطفی عاقلی، امید خورج و سیدمحمد علوی در این بازی در ترکیب تیم پاس حضور ندارند.

مربی بومی تیم فوتبال پاس ابراز داشت: با تلاش مسئولان تیم، کارت بازی حسن اشجاری آماده شده و می‌تواند در بازی امروز یکی از امیدهای ما برای کسب نتیجه باشد.

وی در ادامه سخنانش گفت: حضور نخستین باره حسن اشجاری در ترکیب تیم پاس کمک شایانی برای کسب نتیجه این تیم می‌کند.

صمدیان در ادامه ابراز داشت: با مشاوره گروهی امروز در مسجد سلیمان به دنبال نتیجه هستیم.

وی ادامه داد: بنابر تصمیم مدیرعامل امروز به صورت گروهی تیم اداره و هدایت می‌شود تا قبل از تعیین سرمربی بتوانیم از وضعیت بحرانی تیم خارج شویم.

مربی تیم پاس همدان در پاسخ به این سئوال که آیا شناختی از تیم حریف دارند یا خیر؟ تصریح کرد: سعی شده با اطلاعات مناسبی به مصاف حریف برویم، به طوری که فیلم بازی این تیم با آلومینیوم و تراکتورسازی را دقیق آنالیز کردیم.

وی با اشاره به اینکه بارندگی چند روز اخیر در کیفیت این بازی تأثیر خواهد گذاشت، یادآور شد: بارندگی شدید در این شهر بر روی کیفیت بازی تأثیر خواهد داشت.

بنابر اعلام کمیته داوران فدراسیون فوتبال مسابقه بین تیم‌های نفت مسجد سلیمان و پاس همدان را غلامرضا جباری (داور وسط)، فرهاد خوشنواز و احسان تیموری (کمک داور) و برزو ادارک (داور چهارم) قضاوت خواهند کرد که سعادت باغبان به عنوان ناظر کار داوری حضور دارد.

تا قبل از هفته چهاردهم و این مسابقه تیم فوتبال پاس با کسب 14 امتیاز و تفاضل کمتر در رده یازدهم جدول گروه 2 قرار دارد و در مقابل تیم نفت مسجد سلیمان با 17 امتیاز در جایگاه چهارم جاخوش کرده است.

در چارچوب هفته چهاردهم مسابقات لیگ دسته یک باشگاه‌های کشور مسابقه بین 2 تیم پاس همدان و نفت مسجد سلیمان عصر روز سه‌شنبه 17 دی‌ماه از ساعت 14:15 در ورزشگاه شهید بهنام محمدی به میدان خواهند رفت.

انتهای پیام/89020/ب۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول