اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتبال پاس همدان:

برد برابر ابومسلم، حاشیه را از پاس دور می‌کند

سرمربی تیم فوتبال پاس همدان گفت: برای دور شدن از حاشیه‌ها باید با امتیاز از مشهد و بازی با ابومسلم برگردیم.

برد برابر ابومسلم، حاشیه را از پاس دور می‌کند

مجتبی خورشیدی در گفت‌وگو با خبرنگارخبرگزاری فارس  همدان اظهار داشت: تیم فوتبال پاس امسال شرایط صعود به لیگ برتر را دارد اما مسائل حواشی باعث دور شدن آن از هدف اصلی‌ شده است.

وی با بیان اینکه شرایط ما در جدول در جایگاه واقعی نیست، افزود: با وجود شروع دیرهنگام در ابتدای فصل، اما به تدریج به هماهنگی نسبی رسیده‌ایم.

سرمربی تیم فوتبال پاس همدان با اشاره به وجود تغییرات زیاد در تیم ابراز کرد: امیدواریم با تمرینات انجام شده از یک سو و مساعد شدن شرایط جوی همدان از سوی دیگر به آمادگی لازم برسیم.

به گفته وی؛ دور شدن مسائل حواشی از این تیم و کمک مسئولان از نظر بودجه و مالی می‌تواند عامل صعود ما به لیگ برتر باشد.

خورشیدی با بیان اینکه در نیم‌فصل اول از 11 بازی 14 امتیاز گرفتیم، ابراز کرد: البته بازی با ابومسلم به آغاز نیم‌فصل دوم موکول شد و شاید این موضوع باعث شود تا با شرایط بهتری به این تیم برسیم.

وی با اشاره به تغییراتی که در تیمش به وجود آمده گفت: مهدی الهایی، احسان پیرهادی، بابک بیداری و یاور پورنامدار صادر شده و این بازیکنان می‌توانند امروز برای پاس به میدان بروند.

سرمربی تیم فوتبال پاس همدان ابراز کرد: البته کارت حسن اشجاری و داود حقی از سوی فدراسیون صادر نشده و این بازیکنان نمی‌توانند در دیدار با ابومسلم ما را همراهی کنند.

وی با بیان اینکه بحران‌زده بودن تیم ابومسلم برای ما اهمیتی ندارد خاطرنشان کرد: شرایط ما در جدول و نزدیکی امتیازات باعث شده فقط به برد فکر کنیم. باید در دور برگشت امتیازات از دست رفته را جبران کنیم و از این رو باید با رفع نقاط ضعف شرایط خود را در جدول بهبود بخشیم.

بنابر اعلام کمیته داوران فدراسیون فوتبال مسابقه بین تیم‌های ابومسلم مشهد و پاس همدان را سیدحسین زرگر (داور وسط)، محسن سلطانی و مهدی سیفی (کمک‌داور) و محمد جلیلوند (داور چهارم) قضاوت خواهند کرد که محمد پیروزرام به عنوان ناظر تیم داوری حضور خواهد داشت.

تیم فوتبال پاس همدان تا پایان دور رفت مسابقات لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور با کسب 14 و تفاضل گل کمتر در رده نهم جدول گروه 2 جام آزادگان قرار گرفته و تیم ابومسلم با 11 امتیاز رده یازدهم این جدول را از آن خود کرده است.

در چارچوب هفته نخست دور برگشت جام آزادگان مسابقه بین ابومسلم مشهد و پاس همدان روز شنبه هفتم دی ماه از ساعت 14 در ورزشگاه ثامن‌الائمه مشهد برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/89020/خ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول