اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته یازدهم لیگ دسته یک فوتبال جوانان صورت گرفت

تثبیت صدرنشینی جوانان پاس همدان در لیگ دسته یک جوانان

تیم فوتبال جوانان پاس همدان موفق شد یک بازی حساس با برد برابر نماینده فوتبال کرمانشاه صدرنشینی خود را در لیگ دسته یک جوانان کشور تثبیت کند.

تثبیت صدرنشینی جوانان پاس همدان در لیگ دسته یک جوانان

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، مسابقات فوتبال لیگ دسته یک جوانان باشگاه‌های کشور در هفته یازدهم با انجام چند بازی پیگیری شد که در یکی از بازی‌ها تیم جوانان پاس همدان موفق شد تیم آب منطقه‌ای کرمانشاه را با دو گل بدرقه کند.

این مسابقه که قرار بود روز چهارشنبه 11 دی ماه برگزار شد به دلیل بارش برف سنگین در شهر همدان با 48 ساعت تأخیر برگزار شد و در نهایت شاگردان صادق جعفرخواه موفق شدند با پیروزی صدرنشینی خود را تثبیت کنند.

در این بازی حساس تیم پاس همدان موفق شد در همان نیمه نخست بازی برتری خود را به حریف کرمانشاهی خود دیکته کند و در دقایق دقایق 14 و 45 توسط پارسا قلی‌پور به گل رسید و با همین نتیجه تیم آب منطقه‌ای کرمانشاه را با شکست بدرقه کرد.

تیم فوتبال جوانان پاس که به همت مربیان زحمتکش آکادمی این باشگاه از رده‌های سنی پایه و برترین‌های مدارس فوتبال، تیم‌های نونهالان و نوجوانان شکل گرفته، موفق شده تا هفته یازدهم لیگ دسته یک کشور عملکرد خوبی داشته باشد و یکی از کاندیداهای صعود به لیگ برتر جوانان باشد.

تیم فوتبال جوانان پاس همدان با کسب این پیروزی ارزشمند 25 امتیازی شد و به تنهایی در صدر جدول مسابقات لیگ دسته یک قرار گرفت.

انتهای پیام/89020/ن20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول