اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل باشگاه پاس همدان:

کادر فنی پاس جوابگوی نتایج اخیر باشد / تشکیل جلسه اضطراری در تهران

مدیرعامل باشگاه پاس همدان گفت: با توجه به نتایج اخیر که در لیگ کسب شده، باید کادر فنی تیم پاسخگوی مسائل به وجود آمده باشد.

کادر فنی پاس جوابگوی نتایج اخیر باشد / تشکیل جلسه اضطراری در تهران

عبدالحمید رمضانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از همدان اظهار داشت: در حالی که همه دست‌اندرکاران تیم و باشگاه برای موفقیت و سربلندی پاس در عرصه فوتبال لیگی تلاش می‌کنند، اما نتایج به دست‌آمده برای هواداران و کادر مدیریتی باشگاه راضی‌کننده نیست.

وی گفت: در طول سال با وجود مشکلات پیش رو سعی کردیم در حد توان شرایطی فراهم کنیم تا بزرگی پاس در عرصه رقابت‌ها حفظ شود، اما نتایج به دست آمده در هفته‌های اخیر ما را از هدف صعود به لیگ برتر دور کرده است.

مدیرعامل باشگاه پاس همدان اضافه کرد: در بین نیم‌فصل و تعطیلات سعی کردیم با وجود مشکلات مالی، اردوی یک هفته‌ای در مجتمع ورزشی هوانیروز اصفهان برگزار کنیم تا به شرایط آمادگی بهتری از دور رفت برسیم.

به گفته وی، بر اساس نیاز و اعلام کادر فنی، هفت بازیکن جدید به تیم اضافه شدند تا جایگزین بازیکنان جدا شده از تیم باشند، اما این مسئله هم نتوانست مشکل تیم را حل کند.

رمضانی با بیان اینکه در بسیاری از بازی‌ها نباید بازنده می‌شدیم، افزود: شاید اگر درایت کادر فنی در ترکیب و نحوه کوچ تیم بهتر بود، نتایج بهتری به دست می‌آوردیم.

وی با اشاره به اینکه شکست در برابر ابومسلم برای ما بسیار سنگین و تلخ بود، ابراز کرد: کادر فنی باید پاسخگوی این افت محسوس و سقوط تیم در جدول رده‌بندی گروه باشد.

مدیرعامل باشگاه پاس همدان با اشاره به اینکه برخی از بازیکنان نمی‌دانند در کدام تیم بازی می‌کنند، تصریح کرد: بازیکنان و کادر فنی باید توجه داشته باشند که پاس یکی از افتخارات فوتبال است و به یاد داشته باشند که لباس چه تیم بزرگی را به تن کرده‌اند.

وی اعضای باشگاه پاس را مدیون محبت‌ هواداران و حمایت‌های مسئولان ارشد استان دانست و تأکید کرد: با هیچ کس عقد اخوت نبسته‌ایم و باید جوابگوی این نتایج ضعیف بود.

رمضانی با اشاره به جلسه اضطراری امروز یکشنبه برای بررسی ناکامی‌های اخیر در تهران یادآور شد: جلسه فوق‌العاده و اضطراری در تهران با حضور بنده، قائم مقام، مدیر اجرایی و اعضای کادر فنی برگزار خواهد شد تا به صورت شفاف و با جزئیات مسائل اخیر مورد بررسی قرار گیرد.

تیم فوتبال پاس همدان در هفته سیزدهم مسابقات لیگ دسته یک باشگاه‌های کشور عصر دیروز با حساب دو بر یک مغلوب حریف خود یعنی تیم بحران‌زده ابومسلم مشهد شد تا ضمن سقوط به رده یازدهم جدول، خطر سقوط به لیگ دسته دوم را حس کند.

انتهای پیام/89020/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول