اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تعلیقی‌‌ها به هم رسیدند

ابومسلم بحران‌زده میزبان پاس متحول‌شده

تیم فوتبال پاس همدان بعد از تعطیلات بین فصل لیگ دسته یک به مصاف تیم بحران‌زده ابومسلم خراسان می‌رود.

ابومسلم بحران‌زده میزبان پاس متحول‌شده

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، بعد از چند هفته تعطیلی سرانجام از دیروز تنور مسابقات فوتبال لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور داغ شده به طوری که 26 تیم حاضر در این رقابت‌های بازی‌های خود را با شدت پیگیری خواهند کرد.

تیم فوتبال پاس همدان که سومین سال حضور در لیگ دسته یک را تجربه می‌کند رقابت سختی در گروه 2 این مسابقات با تیم‌های قدرتمند دارد و شرایط سختی برای لیگ برتری شدن خواهد داشت.

سبزپوشان همدانی امسال کار سختی را در لیگ یک دارند و در گروه دوم جام آزادگان با تیم‌های آلومینیوم هرمزگان، پیکان تهران، نفت مسجد سلیمان، راهیان کرمانشاه، ابومسلم مشهد، ایرانجوان بوشهر، آهن بافق‌یزد، سایپا شمال، داماش ایرانیان، مس رفسنجان، نفت گاز گچساران و البدر بندرکنگ هم‌گروه است.

تیم پاس همدان در دور رفت نتایج پر افت و خیزی داشت و نتوانست انتظاری که از آن می‌رفت را برآورده کند، این تیم در حال حاضر جایگاه خوبی در جدول رده‌بندی گروه 2 جام آزادگان ندارد.

امسال هفتمین سال حضور پاس در همدان است و عملکرد هفت ساله مدیران این باشگاه باعث شده تا شرایط پاس بدتر از دیروز باشد

 

مشکلات مالی و مسائل حاشیه‌ای بیشتر از هر چیزی این تیم را در سال‌های اخیر آزار داده است.

این مشکلات مالی باعث شد تا بنابر تصمیم کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال تیم‌های بدهکار با تعلیق مواجه شوند و تیم پاس همدان هم از جمله تیم‌هایی بود که با بیش از 20 میلیارد ریال بدهی، از بدحساب‌ترین تیم‌های فوتبال ایران باشد.

«مسائل حاشیه» که یکی از اجزای اصلی تیم فوتبال پاس در دو سال اخیر بوده، انگار دست‌بردار این تیم نیست.

بی‌پولی و مشکلات مالی باعث شده تا کادر مدیریتی این باشگاه، به جای تمرکز بر روی مسائل فنی، وقت و انرژی خود را بیشتر برای دور کردن حواشی بگذارد.

تیم فوتبال در تعطیلات نیم‌فصل اردوی یک هفته‌ای را در مجتمع ورزشی هوانیروز اصفهان برگزار کردند و سعی داشتند تا برای دور برگشت مسابقات با روحیه و توانمندی بیشتری وارد کوران مسابقات شوند.

سبزپوشان همدانی در دور برگشت با تغییرات گسترده‌ای به میدان خواهند رفت به طوری که با تعداد بسیار زیادی از این تیم جدا شده‌اند.

سیدصابر میرقربانی به علت نقص مدارک و عدم ثبت قرارداد از پاسی‌ها جدا شده، محمد میرترابی، لفته حمیدی و مجتبی عسگری بعد از تسویه‌حساب در خدمت باشگاه نیستند، امیر گداری به علت مصدومیت و پارگی رباط صلیبی در ادامه فصل در اختیار تیم نخواهد بود.

و در آخر فخرالدین شهرویی نیز با استفاده از قانون 30 درصد نسبت به تسویه‌حساب با باشگاه اقدام کرده و از لیست تیم پاس خارج شده است.

در مقابل پاسی‌ها اقدام به جذب هفت بازیکن کرده‌اند، این بازیکنان شامل داوود حقی هافبک میانی، حسن اشجاری مدافع چپ، بابک بیداری دفاع میانی، یاور پورنامدار هافبک میانی، مهدی الهاهی مهاجم، احسان پیرهادی مهاجم و علیرضا ادیب هافبک دفاعی هستند.

به جز این هفت بازیکن شهریار خویشوند و کیا سلیمی دو یار جدید هستند که از تیم‌های پایه‌های پاس مجوز حضور در بین بزرگسالان را پیدا کرده‌اند.

پاسی‌ها در هفته سیزدهم در حالی با تیم ابومسلم مصاف خواهد داشت که این تیم یکی از باشگاه‌های بحران‌زده فوتبال ایران است و به دلیل نامشخص بودن مالک و همچنین بدهی‌های فراوان دچار مشکلات زیادی خواهد شد.

شنیده‌ها حکایت از آن دارد که ابومسلم امروز با ترکیبی از بازیکنان جوان خود برابر پاسی‌ها به میدان برود که این موضوع نیز در نوع خود جالب توجه خواهد بود.

تقابل تفکرات مجتبی خورشیدی و علی حنطه در سطح لیگ دسته اول هم در باید جذابیت خوبی برای علاقه‌مندان به فوتبال داشته باشد و باید منتظر شد و دید که امروز بازیکنان هر دو تیم در مشهد چه نتیجه‌ای را رقم خواهند زد.

بنابر اعلام کمیته داوران فدراسیون فوتبال مسابقه بین تیم‌های ابومسلم مشهد و پاس همدان را سیدحسین زرگر (داور وسط)، محسن سلطانی و مهدی سیفی (کمک‌داور) و محمد جلیلوند (داور چهارم) قضاوت خواهند کرد که محمد پیروزرام به عنوان ناظر تیم داوری حضور خواهد داشت.

تیم فوتبال پاس همدان تا پایان دور رفت مسابقات لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور با کسب 14 و تفاضل گل کمتر در رده نهم جدول گروه 2 جام آزادگان قرار گرفته و تیم ابومسلم با 11 امتیاز رده یازدهم این جدول را از آن خود کرده است.

در چارچوب هفته نخست دور برگشت جام آزادگان مسابقه بین ابومسلم مشهد و پاس همدان روز شنبه هفتم دی ماه از ساعت 14 در ورزشگاه ثامن‌الائمه مشهد برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/89020/ی40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول